AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Jeg er i starten av tjueårene, er 189 cm høy og veier 75 kg.Det er heller ingen som kaller meg tynn. Hvorfor veier jeg så lite? Jeg ligger godt over gjennomsnittet når det kommer til beinstyrke.Jeg kan også ta 14 militær-hang-ups og 18 med undertak. Jeg trener aldri overkropp med manualer. I tillegg til dette får jeg i meg ekstremt mye mat (er tidligere svømmer og får fremdeles i meg like mange kalorier). Anonymous poster hash: fd617...946
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Du veier for lite fordi du ikke spiser nok. Anonymous poster hash: 63e43...bc6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Jeg er i starten av tjueårene, er 189 cm høy og veier 75 kg.Det er heller ingen som kaller meg tynn. Hvorfor veier jeg så lite? Jeg ligger godt over gjennomsnittet når det kommer til beinstyrke.Jeg kan også ta 14 militær-hang-ups og 18 med undertak. Jeg trener aldri overkropp med manualer. I tillegg til dette får jeg i meg ekstremt mye mat (er tidligere svømmer og får fremdeles i meg like mange kalorier). Anonymous poster hash: fd617...946 Veier du for lite? Du har en bmi på 21 det er normalvektig Anonymous poster hash: 2e5c4...f80 1
Pringle Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Jeg er i starten av tjueårene, er 189 cm høy og veier 75 kg.Det er heller ingen som kaller meg tynn. Hvorfor veier jeg så lite? Anonymous poster hash: fd617...946 Jeg forstår ikke meningen med spørsmålet ditt. Du har en fin vekt. Hvis du ikke er tynn, så veier du ikke for lite. Hvis det hjelper deg, kan du tenke på vekten din i pund, da vil du veie 165.
Gjest Runforit Skrevet 27. mars 2015 #5 Skrevet 27. mars 2015 Jeg er i starten av tjueårene, er 189 cm høy og veier 75 kg.Det er heller ingen som kaller meg tynn. Hvorfor veier jeg så lite? Jeg ligger godt over gjennomsnittet når det kommer til beinstyrke.Jeg kan også ta 14 militær-hang-ups og 18 med undertak. Jeg trener aldri overkropp med manualer. I tillegg til dette får jeg i meg ekstremt mye mat (er tidligere svømmer og får fremdeles i meg like mange kalorier).Anonymous poster hash: fd617...946 Er du mann eller dame?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå