Gå til innhold

Hvorfor veier jeg så lite

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i starten av tjueårene, er 189 cm høy og veier 75 kg.Det er heller ingen som kaller meg tynn. Hvorfor veier jeg så lite?

Jeg ligger godt over gjennomsnittet når det kommer til beinstyrke.Jeg kan også ta 14 militær-hang-ups og 18 med undertak. Jeg trener aldri overkropp med manualer. I tillegg til dette får jeg i meg ekstremt mye mat (er tidligere svømmer og får fremdeles i meg like mange kalorier).

Anonymous poster hash: fd617...946
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du veier for lite fordi du ikke spiser nok.

Anonymous poster hash: 63e43...bc6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i starten av tjueårene, er 189 cm høy og veier 75 kg.Det er heller ingen som kaller meg tynn. Hvorfor veier jeg så lite?

Jeg ligger godt over gjennomsnittet når det kommer til beinstyrke.Jeg kan også ta 14 militær-hang-ups og 18 med undertak. Jeg trener aldri overkropp med manualer. I tillegg til dette får jeg i meg ekstremt mye mat (er tidligere svømmer og får fremdeles i meg like mange kalorier).

Veier du for lite? Du har en bmi på 21 det er normalvektig :)

Anonymous poster hash: 2e5c4...f80

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår ikke meningen med spørsmålet ditt. Du har en fin vekt. Hvis du ikke er tynn, så veier du ikke for lite.

Hvis det hjelper deg, kan du tenke på vekten din i pund, da vil du veie 165.

Gjest Runforit
Skrevet

Er du mann eller dame?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...