AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Nettopp stripet håret og det ble ikke lyst nok, det endte opp med en brun/rød/oransj farge. Frisøren ba meg bruke en lilla shampoo, men har søkt på før-etter bilder på nettet, og der virker det som om lilla shampooen fjerner blondt helt? Det som var oransj blir bare borte til grå/brunt? Noen erfaringer? Vil så gjerne ha stripene så lyse som mulig.Anonymous poster hash: 6b7e0...a68
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Lilla-shampoo hjelper ikke så mye, er balsamen som funker Men ja: lilla skal fjerne gule og oransje toner, og gjøre det mer blondt Anonymous poster hash: b34ed...406 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Lilla-shampoo hjelper ikke så mye, er balsamen som funker Men ja: lilla skal fjerne gule og oransje toner, og gjøre det mer blondt Anonymous poster hash: b34ed...406 Ts her: Ah, så det er balsam jeg må gå for her. så bra men synes det ser mørkere ut etter bare en vask, så ble litt bekymra for at alt skulle bli borte. Takk for svar Anonymous poster hash: 6b7e0...a68
Gjest Happyface87 Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Fudge lillasjampo er den absolutt beste
sukkerspinnn Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Lilla hårkur er heller ikke så dumt. Shampoo funker også, men det sier seg selv at det blir mer effekt hvis du har i fargen lengre. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Lilla hårkur er heller ikke så dumt. Shampoo funker også, men det sier seg selv at det blir mer effekt hvis du har i fargen lengre. Ts her Så de hadde det også. frisøren ville ikke ha fargen i for lenge.Anonymous poster hash: 6b7e0...a68
Eirasi Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Jeg bruker en fra Loreal og syns den fungerer greit. Jeg bruker først vanlig shampoo en gang, så tørker jeg det litt med et håndkle før jeg har i lilla shampoo. Lar det virke i ca 15 min, spørs hvor mye gyllent skjær det er i håret. Skyller det ut og har i en hårkur(fuktighetsgivende) som jeg lar virke i nye 15 min. Gjør dette en gang i uka, men oftere til å begynne med. Stripene blir ikke lysere, men mer askeblond i fargen. 1
sukkerspinnn Skrevet 26. mars 2015 #8 Skrevet 26. mars 2015 Ts her Så de hadde det også. frisøren ville ikke ha fargen i for lenge.Anonymous poster hash: 6b7e0...a68 Mente lillafargen 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #9 Skrevet 26. mars 2015 Jeg bruker en fra Loreal og syns den fungerer greit. Jeg bruker først vanlig shampoo en gang, så tørker jeg det litt med et håndkle før jeg har i lilla shampoo. Lar det virke i ca 15 min, spørs hvor mye gyllent skjær det er i håret. Skyller det ut og har i en hårkur(fuktighetsgivende) som jeg lar virke i nye 15 min. Gjør dette en gang i uka, men oftere til å begynne med. Stripene blir ikke lysere, men mer askeblond i fargen. Så bra. Høres lurt ut. ah, jeg trodde de ble lysere. Men hva om stripenener brune, forsvinner de da? Det er en slags ombre jeg har.Anonymous poster hash: 6b7e0...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå