Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp stripet håret og det ble ikke lyst nok, det endte opp med en brun/rød/oransj farge.

Frisøren ba meg bruke en lilla shampoo, men har søkt på før-etter bilder på nettet, og der virker det som om lilla shampooen fjerner blondt helt? Det som var oransj blir bare borte til grå/brunt?

Noen erfaringer?

Vil så gjerne ha stripene så lyse som mulig.

Anonymous poster hash: 6b7e0...a68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lilla-shampoo hjelper ikke så mye, er balsamen som funker ;) Men ja: lilla skal fjerne gule og oransje toner, og gjøre det mer blondt

Anonymous poster hash: b34ed...406
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lilla-shampoo hjelper ikke så mye, er balsamen som funker ;) Men ja: lilla skal fjerne gule og oransje toner, og gjøre det mer blondt Anonymous poster hash: b34ed...406

Ts her:

Ah, så det er balsam jeg må gå for her. :P så bra :) men synes det ser mørkere ut etter bare en vask, så ble litt bekymra for at alt skulle bli borte.

Takk for svar :)

Gjest Happyface87
Skrevet

Fudge lillasjampo er den absolutt beste :)

Skrevet

Lilla hårkur er heller ikke så dumt. Shampoo funker også, men det sier seg selv at det blir mer effekt hvis du har i fargen lengre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lilla hårkur er heller ikke så dumt. Shampoo funker også, men det sier seg selv at det blir mer effekt hvis du har i fargen lengre.

Ts her

Så de hadde det også. frisøren ville ikke ha fargen i for lenge.

Skrevet

Jeg bruker en fra Loreal og syns den fungerer greit. Jeg bruker først vanlig shampoo en gang, så tørker jeg det litt med et håndkle før jeg har i lilla shampoo. Lar det virke i ca 15 min, spørs hvor mye gyllent skjær det er i håret. Skyller det ut og har i en hårkur(fuktighetsgivende) som jeg lar virke i nye 15 min. Gjør dette en gang i uka, men oftere til å begynne med. Stripene blir ikke lysere, men mer askeblond i fargen.

• Liker 1
Skrevet

Ts her

Så de hadde det også. frisøren ville ikke ha fargen i for lenge.

Mente lillafargen ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en fra Loreal og syns den fungerer greit. Jeg bruker først vanlig shampoo en gang, så tørker jeg det litt med et håndkle før jeg har i lilla shampoo. Lar det virke i ca 15 min, spørs hvor mye gyllent skjær det er i håret. Skyller det ut og har i en hårkur(fuktighetsgivende) som jeg lar virke i nye 15 min. Gjør dette en gang i uka, men oftere til å begynne med. Stripene blir ikke lysere, men mer askeblond i fargen.

Så bra. Høres lurt ut. ah, jeg trodde de ble lysere. Men hva om stripenener brune, forsvinner de da? Det er en slags ombre jeg har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...