AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Har alle gravide titalls symptomer før IKM? Jeg har ikm i løpet av helgen eller på mandag, og på mandag/tirsdag denne uken hadde jeg menssmerter. Ellers har jeg absolutt ingen tegn som tilsier at det skulle klaffet denne mnd. Men når jeg googler og leser så har folk ømme pupper, kvalme og halsbrann(!?) omtrent fra mannen har tømt seg i dem.. Forrige svangerskap her kom kvalmen i uke 5-6, men det var heller ikke planlagt så jeg lå ikke merke til noe før mensen ikke kom. Halsbrann fikk jeg ikke før i siste trimester og det var av enkelte matvarer. Og denne menslignende smerten noen opplever før ikm, sitter den i hele tiden eller kommer den og går i løpet av dagen eller med noen dagers mellomrom? Anonymous poster hash: ffbc6...aed
LilleLerke Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Nei langt i fra alle har det Det er ofte store forskjeller og mange merker heller ikke noe til symptomer før de er flere uker på vei. Symptomene kan også komme å gå så manglende symptomer før IKM trenger ikke å bety noe som helst
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Vi som henger på prøveforumene har jo veldig lyst til at det skal klaffe, så da går vi og kjenner etter symptomer konstant. Jeg hadde et hav av symptomer første pp og var sikker på at jeg var gravid, men mensen kom den. Tror mange av symptomene folk har er innbilte altså. Dessuten har pms-symptomer endel likheter med gravidsymptomer. Anonymous poster hash: a64e1...4ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå