Trampe23 Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Har noen en ide om hvor man kan kjøpe søte ballerinasko med gode såler? Jeg trenger ballerinasko i sort. Har hatt flere tidligere, de går i stykker etter en sommers bruk, fordi det er imitert skinn og dårlige såler. Hadde satt pris på svar
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Ecco har faktisk noen fine. Ekte skinn og gode såler. De koster litt, men er vel verdt prisen.Anonymous poster hash: b1c0d...ea9 1
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Ja, Ecco sine pleier være gode Ellers drister jeg meg til å tipse om ballerinaene til Salamander, lenke. Kjøpte et par i Tsjekkia for mange år siden. De er mye brukt, blir ikke klamme, og er faktisk like fine i dag (ok... jeg pusser skoene min ofte, men kvaliteten var super).
Trampe23 Skrevet 29. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2015 Tusen takk. Var veldig mange fine på Salamander. Skal titte litt rundt, takk for tips 😊
Stellia Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Yosi - et merke som finnes på Shopbop.com blant annet. Jeg elsker de enkle, svarte ballerinaskoene de tilbyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå