Perelandra Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Finnes det noen app som måler hvor langt man har gått? For tida er jeg inne i en god vane og går lange turer på 2-3 timer flere ganger i uke. Hvis jeg vil finne ut hvor langt jeg har gått, pleier jeg å sjekke kjøreavstander på Gule Sider eller Google Maps. Siden jeg ofte går på gang og sykkelveier, eller turveier hvor det ikke er lov å kjøre, får jeg ikke målt avstandene helt riktig på den måten. Finnes det apper som måler lengden på turene via GPS?
Perelandra Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2015 Takk for tips! Jeg skal undersøke nærmere.
Perelandra Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2015 Hvilke av dem er enklest å bruke? Jeg er kun ute etter en app som kan måle avstander og tid. Andre funksjoner som puls og kaloriforbruk trenger jeg ikke.
pippip Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har prøvd begge og syns endomondo er best. 2
Perelandra Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2015 Nå har jeg nettopp installert begge appene. Jeg synes Endomondo virker som den beste av dem, men skal prøve begge to i morgen.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #9 Skrevet 27. mars 2015 Koster det mye penger å bruke sånne apper? Anonymous poster hash: 20e79...29c
Thorn Skrevet 27. mars 2015 #10 Skrevet 27. mars 2015 Endomondo finner i hvert fall i en gratisversjon, så hvis du bruker den er det eventuelt kun datatrafikk som koster. Hvis du ikke har det i abonnementet ditt kan du bruke endomondo med kun gps og slå av datatrafikken. Da skal det bli fullstendig gratis 1
Perelandra Skrevet 28. mars 2015 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2015 Prøvde appene i går, og begge fungerte bra. Både RunKeeper og Endomondo viser strekning og tid på en tydelig måte. Tror likevel at jeg foretrekker sistnevnte. Jeg synes den virker enklere å bruke, og har en meny som er lettere å finne fram i. Endomondo er også på norsk. Strengt tatt har det ikke så mye å si, men hvis jeg kan velge, foretrekker jeg en norskspråklig meny. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå