kvakk_ Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Jeg slanket meg 35kg fra januar til juli i fjor, etter dette stoppet jeg opp for å se om jeg klarte å holde vekten (gikk fra 105 til 70kg og er 160 høy) Har hele tiden holdt denne vekten stabil og bestemte meg derfor for å starte igjen i slutten av januar. Jeg gikk da ned 5kg de første ukene (-8cm rundt hoftene, -4cm rundt midjen, -3cm på lår) men de siste 3 ukene har vekten stått helt stille på 65 selv om jeg ikke har gjort noe anderledes, har til og med prøvd å spise mindre kalorier enn de første ukene, men det hjelper ikke. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å nå målet mitt på 55kg? Eventuelt noen som har opplevd det samme?
Thorn Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Hvor mye spiser du nå da? Måler du også, eller bare veier du? Fantastisk bra jobba med vekttapet, forresten!
anybody Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Hva har du gjort til nå? Er det kun fokus på maten, eller aktivitet også?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Prøvd psmf? Anonymous poster hash: 66722...5dc
kvakk_ Skrevet 28. mars 2015 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2015 Jeg spiser mellom 1200-1500 kalorier hver dag. Fokuserer mest på mat, ikke så mye aktivitet, men det har jeg heller ikke gjort ved resten av vektnedgangen
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #7 Skrevet 28. mars 2015 Jeg spiser mellom 1200-1500 kalorier hver dag. Fokuserer mest på mat, ikke så mye aktivitet, men det har jeg heller ikke gjort ved resten av vektnedgangen Da er det på tide å komme igang med aktiviteten! Godt jobba forresten:) Anonymous poster hash: 73304...588
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #8 Skrevet 28. mars 2015 Det er balanse det handler om, kroppens forbrenning stopper opp med lite kalorinntak og lite aktiviteter, den går i survival mode og sparer på hver eneste kalori. Når du begynner å spise normalt igjen etterpå baller kiloene seg på igjen. (Fra mor med PhD i fysiologi og ernæring). Sunne oppskrifter og aktivitet er det viktigeste, få i deg nok næring- fett, proteiner, vitaminer og karbohydrater + væske, og kom deg i fysisk aktivitet. Tenger du aktivitet inspo er Pinterest et godt sted å begynne, søk etter aktiviteter og få både bildevisning og inspo. Personlig trener er også et alternativ, men koster. Begynn i turlag, fjellvandring, sykkling eller jogging. Yoga er også bra for muskler og kropp generelt, spesielt bikram yoga. Anonymous poster hash: 62305...bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå