Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Skriver SN ned verdien hvis den er på over 200NOK? Jeg har bare bestilt for lavere summer derfra, og har lagt merke til at de setter den reelle verdien på pakken. Før kunne de sette latterlig lave summer som verdi.

Noen som har bestilt for over 200kr derfra i det siste?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har bestillt for 500-600 kr og de sette ned verdien til ca 195 kr. Det var i vinter.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg bestilte daily microfiliant derfra, og de skrev absolutt ikke ned prisen... :(

der kom det en hel del tollutgifter i tillegg, så jeg vet ikke hvor mye jeg egentlig sparte på det kjøpet...

nei... takke meg til LF(som jeg forøvrig ikke har fått noen mail fra etter jeg bestilte for over 2 døgn siden - rart?)

Skrevet

De har sluttet å skrive ned prisen.

Når det gjelder det med toll, så virker det som det er litt tilfeldig hva som går gjennom og ikke. Jeg fikk en pakke (verdi ca 500) for et par uker siden, som ble fortollet. I forrige uke derimot fikk jeg en pakke som var stemplet tollfri, til tross for at strawberrynet hadde skrevet på den reelle verdien, som var over 200 kr.

Skrevet
jeg bestilte daily microfiliant derfra, og de skrev absolutt ikke ned prisen... :(

der kom det en hel del tollutgifter i tillegg, så jeg vet ikke hvor mye jeg egentlig sparte på det kjøpet...

nei... takke meg til LF(som jeg forøvrig ikke har fått noen mail fra etter jeg bestilte for over 2 døgn siden - rart?)

'Hvis du handlet gjennom Kvinneguidens butikk kan jeg hjelpe deg med å få refundert alle tollutgiftene.

Gjest Ethereal
Skrevet

Er ikke det mye styr? faksing av kvitteringer (hvilke kvitteringer?) fram og tilbake, osv?

Skrevet

De har sluttet helt med å sette ned prisen ja...

Vil du ha refundert tollutgiftene (har aldri vært noe problem for min del), må du faxe kvittering for betalt tollavgift til SN.

Så refunderer de beløpet og du har pengene på din konto iløpet av ca 14 dager.

Skrevet
Er ikke det mye styr? faksing av kvitteringer (hvilke kvitteringer?) fram og tilbake' date=' osv?[/quote']

Ikke mye styr. Jeg har selv gjort det en gang. Man fakser kvitteringer for betalt tollavgift som man får på posthuset når man henter varene, og i løpet av kort tid får man pengene inn på konto.

Gjest Ethereal
Skrevet

Og det med fortolling via nettet? Jeg er litt blank på slikt, for har ikke bestilt for store summer.

Skrevet
Og det med fortolling via nettet? Jeg er litt blank på slikt' date=' for har ikke bestilt for store summer.[/quote']

Det vet jeg desverre ikke noe om. Jeg fikk beskjed fra posten om at pakken min måtte fortolles før jeg kunne få den ut. Jeg betalte på posthuset, og fikk pakken. Pakken brukte bare noen få dager ekstra på å komme frem, selv med stopp hos tollvesnet.

Gjest Ethereal
Skrevet

OK, takk for svar. SN har nemlig noen parfymer som ikke er å få her hjemme, og jeg vurderer kjøp etterhvert. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...