Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg sitter og ser etter pakker for å få generell studiekompetanse, og har funnet en pakke som ikke koster skjorta på akademiet.no

Er det noen her som har erfaringer med akademiet sine nettstudier, eventuelt andre nettstudier som er å anbefale?

Jeg trenger påbygg m/fagbrev (har altså fagbrev), og matematikk R1+R2 for å få realfagkompetanse. Har også ønsker om Biologi 1 + Biologi 2, men det kan jeg eventuelt ta på egenhånd av egeninteresse som en forbereding til biologistudiet som er målet mitt.

Håper noen vil ta seg tid til å dele sine erfaringer med meg. :)

Anonymous poster hash: b6abc...3eb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Nå tok ikke jeg studiene over nett, men jeg gikk som privatist på Akademiet i Oslo. Mener å huske at de hadde karaktergaranti, men hva som gjelder for nettstudier er jeg usikker på.

Kan bare si at jeg var kjempefornøyd med Akademiet, og jeg fikk strålende karakterer, anbefales :)

Anonymous poster hash: 0eca7...074
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Nå tok ikke jeg studiene over nett, men jeg gikk som privatist på Akademiet i Oslo. Mener å huske at de hadde karaktergaranti, men hva som gjelder for nettstudier er jeg usikker på. Kan bare si at jeg var kjempefornøyd med Akademiet, og jeg fikk strålende karakterer, anbefales :)Anonymous poster hash: 0eca7...074

De har karaktergaranti på nettstudie også. Nå skal ikke jeg forbedre noen karakter, da. Så vet ikke om karaktergarantien har så mye å si for meg? :)

Så bra at du er fornøyd! ser veldig ut som at det blir Akademiet så langt for min del :)

Anonymous poster hash: b6abc...3eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...