AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Hei, Jeg sitter og ser etter pakker for å få generell studiekompetanse, og har funnet en pakke som ikke koster skjorta på akademiet.no Er det noen her som har erfaringer med akademiet sine nettstudier, eventuelt andre nettstudier som er å anbefale? Jeg trenger påbygg m/fagbrev (har altså fagbrev), og matematikk R1+R2 for å få realfagkompetanse. Har også ønsker om Biologi 1 + Biologi 2, men det kan jeg eventuelt ta på egenhånd av egeninteresse som en forbereding til biologistudiet som er målet mitt. Håper noen vil ta seg tid til å dele sine erfaringer med meg. Anonymous poster hash: b6abc...3eb
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Hei! Nå tok ikke jeg studiene over nett, men jeg gikk som privatist på Akademiet i Oslo. Mener å huske at de hadde karaktergaranti, men hva som gjelder for nettstudier er jeg usikker på. Kan bare si at jeg var kjempefornøyd med Akademiet, og jeg fikk strålende karakterer, anbefales Anonymous poster hash: 0eca7...074
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Hei! Nå tok ikke jeg studiene over nett, men jeg gikk som privatist på Akademiet i Oslo. Mener å huske at de hadde karaktergaranti, men hva som gjelder for nettstudier er jeg usikker på. Kan bare si at jeg var kjempefornøyd med Akademiet, og jeg fikk strålende karakterer, anbefales Anonymous poster hash: 0eca7...074 De har karaktergaranti på nettstudie også. Nå skal ikke jeg forbedre noen karakter, da. Så vet ikke om karaktergarantien har så mye å si for meg? Så bra at du er fornøyd! ser veldig ut som at det blir Akademiet så langt for min del Anonymous poster hash: b6abc...3eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå