Gå til innhold

For syk til å fly. Reiseforsikring.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er student med hvitt visakort hos dnb. Dekker reiseforsikringen min sykdom da? Hvis jeg drar til legen

Anonymous poster hash: 549dd...d0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må lese betingelsene for nettopp dinnforsikring, formå finnenut hva som gjelder. Vi på forumet kan gjette, men ikke vite.

Anonymous poster hash: 7dda9...429

• Liker 2
Skrevet

Viss ikkje reiseforsikringa di dekker sjukdom, så har du iallefall tidenes dårlegaste reiseforsikring.

Skrevet

Hva har visakortet med reiseforsikring å gjøre? Hadde du hatt mastercard og betalt reisa med den, så hadde du hatt reiseforsikring, det er helt vanlig når det gjelder mastercard.

Men på visa???

Håper for din del at du har en helt vanlig reiseforsikring i tillegg. Og aner du ikke, får du kontakte DnB. Samt lege, fordi du uansett trenger dokumentasjon på at du har vært for syk til å reise noen steder.

AnonymBruker
Skrevet

Hva har visakortet med reiseforsikring å gjøre? Hadde du hatt mastercard og betalt reisa med den, så hadde du hatt reiseforsikring, det er helt vanlig når det gjelder mastercard.

Men på visa???

Håper for din del at du har en helt vanlig reiseforsikring i tillegg. Og aner du ikke, får du kontakte DnB. Samt lege, fordi du uansett trenger dokumentasjon på at du har vært for syk til å reise noen steder.

For studenter så får vi et hvitt visakort og med på pakken er reiseforsikring.

Anonymous poster hash: 549dd...d0c

AnonymBruker
Skrevet

Men på visa???

Håper for din del at du har en helt vanlig reiseforsikring i tillegg. Og aner du ikke, får du kontakte DnB. Samt lege, fordi du uansett

trenger dokumentasjon på at du har vært for syk til å reise noen

steder.

Det er ikke vanlig med Mastercard å ha reiseforsikring innkludert. Mine to Mastercard har ikke dette, fordi pakken banken knyttet mine kontoer og kort til, ikke innkluderer dette.

Anonymous poster hash: 7dda9...429

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...