Gå til innhold

Dere som trener jevnlig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør dere noen grep de ukene dere ikke får trent som vanlig?

Som feks i ferier eller hvis man er syk?

Kompenserer du ved å feks spise mindre eller blir måltidene like?

Anonymous poster hash: 2ccef...8ee
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det er snakk om en dag eller to gjør jeg ingen endringer. Om det blir over lengre tid (en uke eller mer) spiser jeg mindre. Matinntaket mitt er basert på at jeg trener relativt mye 6 dager i uken, og følgelig ville jeg lagt kraftig på meg om jeg opprettholdt kaloriinntaket uten å trene.

Anonymous poster hash: 72b04...710
  • Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Er jeg syk så spiser jeg normalt/det jeg orker. På ferie så er jeg mer aktiv enn hjemme, spiser mer mat og går som oftest ned i vekt(ikke ønskelig).

Endret av Runforit
Skrevet

Måltidene er stort sett like om jeg ikke får trent i ferier, men spiser mindre karbohydrater, for kroppen har ikke like stort behov for det de dagene jeg ikke trener.

Er jeg syk er det litt unntakstilstand, da gjør jeg som kroppen vil, men alt etter hvordan formen er prøver jeg å spise så normalt som mulig.

Om man er en uke nå og da vekke fra trening er ikke så farlig, det er det man gjør resten av året som teller.

Skrevet

Gjør dere noen grep de ukene dere ikke får trent som vanlig?Som feks i ferier eller hvis man er syk?Kompenserer du ved å feks spise mindre eller blir måltidene like? Anonymous poster hash: 2ccef...8ee

For meg er det viktig å ikke gå ned i vekt, så om jeg blir syk vil jeg for alt i verden få i meg nok kalorier og proteiner. I ferier så driter i det, med mindre det er en gym på et eventuelt hotell :) kroppen har uansett godt av en pauseuke en gang i blant også. Så ferie=restituere så godt jeg kan, syk=beholde mest mulig muskelmasse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...