Gå til innhold

Alle sier man skal ha 16 tenner i underkjeven, jeg har 15?(inkl. Visdom)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har 12 tenner oppe og 12 tenner nede.

Jeg er født uten visdomstenner, og jeg måtte trekke 4 tenner(en på hver side) pga streng oppe og nede da jeg var 12 år.

Så egentlig skulle jeg hatt 16 tenner oppe og 16 tenner nede, men tennene mine fungerer utmerket og jeg føler de er mange nok som de er ... skjønner ikke hvordan folk klarer å få plass til så mange tenner i munnen som 32! Da hadde jeg hatt tenner langt bak i halsen!

Har mer enn nok med mine 24...

Endret av Bølle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har 14 oppe og nede. Oppe har jeg trekt en vanlig jeksel helt bakerst så ei visdomstann kom opp og erstattet den. Den på den andre siden trakk jeg i for fordi den presset på nabotanna. Nede merker jeg ikke noe til visdomstennene men sist jeg var hos tannlegen så bekreftet tannlegen at begge visdomstennene ligger nedi der. Er overhodet ikke plass til de.

Anonymous poster hash: cc9b5...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har 14 oppe og nede. Oppe har jeg trekt en vanlig jeksel helt bakerst så ei visdomstann kom opp og erstattet den. Den på den andre siden trakk jeg i for fordi den presset på nabotanna. Nede merker jeg ikke noe til visdomstennene men sist jeg var hos tannlegen så bekreftet tannlegen at begge visdomstennene ligger nedi der. Er overhodet ikke plass til de.

Altså trakk ei visdomstann i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 14 tenner nede. Mangler en hjørnetann på den ene siden, og en sidefortann på den andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare 24 tenner (12 nede og 12 oppe) jeg. Har fjernet 5 visdomstenner pluss andre fordi det ikke har vært plass til mer. :3

Akkurat samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...