AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Jeg og daten har møtt hverandre i litt over en måned nå, vi har det veldig hyggelig sammen og jeg begynner å falle for h*n. Jeg skal flytte langt bort til høsten for å gå på skole, men har ikke fortalt det til h*n. Burde jeg si det eller bare se hvordan ting utvikler seg fremover? Dette kan jo selvfølgelig sette en stopper for datingen, og det ønsker jeg ikke.. Anonymous poster hash: 1a11b...451
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Fortell det. Ellers kan han fort føle at du lurer han eller at du ikke er ute etter noe seriøst. Ikke date fyren på falske premisser. Han må selv få velge om han ønsker å bruke mer tid på deg eller ikke. Det er dårlig gjort å la fyren gå i uvisse om dette. Tenk litt om det var andre veien. Hva hadde du tenkt om fyren plutselig sa til deg at forresten, jeg flytter langt vekk nå, jeg har visst dette lenge, men valgt å la være å fortelle det til deg så du ikke skulle kunne ta valget om du ønsker satse på et forhold med avstand eller ikke? Anonymous poster hash: 4a190...861
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Si fra! Anonymous poster hash: 82b43...149
Kokomomo Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Syns ikke du skal si i fra. Om du flytter så er ikke det noe han har noe med. Du vet ikke om dere prater sammen til høsten, og fortelle han at du skal flytte kan gi han feil intrykk. Tipper du ikke ønsker at han skal se på deg som et enkel ligg eller en liten flørt. Viss det blir mere serriøst, så kan du jo fortelle han det. 2
Charmander Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Syns ikke du skal si i fra. Om du flytter så er ikke det noe han har noe med. Du vet ikke om dere prater sammen til høsten, og fortelle han at du skal flytte kan gi han feil intrykk. Tipper du ikke ønsker at han skal se på deg som et enkel ligg eller en liten flørt. Viss det blir mere serriøst, så kan du jo fortelle han det. Må si meg enig her, ikke si noe om det enda.
Gjest rådyr Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Du kan vel si du har søkt på en skole langt borte. Det er vel ganske naturlig å snakke om fremtidsplaner.
Poserose Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Hvorfor i all verden skulle du la være å si det? Når jeg var i din situasjon for 3 år siden fortalte daten at han skulle flytte langt vekk fra skolen for å jobbe. Faktisk nesten identisk ift når vi møttes og når han fortalte det. Nå er vi samboere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå