AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Har du også opplevd å kjenne flere med samme navn, som har mye til felles? Tenker på om alle du kjenner som heter Gunnar driver med jakt, bare for å ta et oppdiktet eksempel. Eller om de du kjenner som heter Kari er trygda? Jeg opplever at alle jeg kjenner og som er bekjente som enten heter Anne, Anne-(dobbeltnavn), eller har Anne i navnet sitt på et eller annet vis er drittkjerringer. Alltid! Hun ene jeg vet om, er egoistisk og ekkel mot andre, veldig arrogant og overfladisk. Hun andre er en psykopat som liker å drepe dyr og som hater innvandrere. Hun tredje truet barna sine med å flå dem levende og ga dem ikke mat (BV var innblandet, men gjorde ikke en dritt), hun fjerde manipulerer barna sine og er en mobber. Noen som tilfeldigvis kjenner flere med samme navn som er like onde eller like snille?Anonymous poster hash: 92858...45a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har ikke dårlige erfaringer med Anne'r. De jeg kjenner som heter Anne er hyggelige mennesker. Men tja, det er noen: Trine er gjerne en partygirl. Rune liker å drikke. Monica/Monika er søt. Helene er gjerne litt rar. Grete/Grethe er kristen. Anonymous poster hash: 3fa94...105
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har inntrykk av det er en klar forbindelse mellom navn og personlighet. Jeg tror dette kommer av at visse typer mennesker har en viss type smak når det gjelder navn. Man ser aldri at en ung rosablogger kaller barnet sitt f.eks. Trygve eller Nils. Nei, det går i Leon Matheo og Emilian Chrisander. Det er neppe tilfeldig at de velger slike trendnavn. Så har man de litt eldre, dysfunksjonelle foreldrene da, som kalte barna Jim Ronny og Cato Andrè osv. Det kan ikke være tilfeldig. Navnevalg gjenspeiler personligheten, i mange tilfeller. Det sier noe om hva slags mennesker de er, og hva slags liv de lever. Det finnes jo uendelig mange Ronnyer, Catoer og Tommyer i norske fengsler... Anonymous poster hash: f419a...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå