AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Hei. Jeg (mann i slutten av 20-årene) trener til helmaraton som skal gjennomføres i år, og har i den forbindelse mistet litt for mange kilo. Hva er deres råd for å unngå å bli altfor tynn? Hva er bra for meg å spise uten at det går ut over løpingen? Anonymous poster hash: 85925...a8c
FitnessIna Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Spis mer Fett-rike matvarer har høy energitetthet, dvs mye kcal på lavt volum. Avocado, egg, nøtter, fet fisk, peanøttsmør/mandelsmør ol. Mat vil ikke gå utover løpingen, det vil heller forbedre utbyttet av treningen. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Spis mer Fett-rike matvarer har høy energitetthet, dvs mye kcal på lavt volum. Avocado, egg, nøtter, fet fisk, peanøttsmør/mandelsmør ol. Mat vil ikke gå utover løpingen, det vil heller forbedre utbyttet av treningen. Takk for tips! Tenkte mer på at jeg ikke vil spise junkfood for å gå opp i vekt liksom, da det nok vil kunne gå ut over løpingen å ha mye frityr og dritt i kroppen. Anonymous poster hash: 85925...a8c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Fyll opp med kaloritette og karborike matvarer som pasta, ris og kornvarer. Om du har problemer med at du blir for mett, fyll på med flytende kalorier. Smoothier med litt olje og havregryn, melk/yoghurt, og masse bær og frukt. Anonymous poster hash: f5d4d...85e
Gjest Runforit Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Peanøttsmør oppi havregrøten, i pannekaker og annen bakst og matlaging, kjør på med nøtter( lag egne nøttebarer med dadler, mørk sjokolade), avokado, ost, oljer, fløte og kokosmelk i sauser etc
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Bør jeg satse på å spise mer til hovedmåltidene eller småspise gjennom hele dagen? Anonymous poster hash: 85925...a8c
Gjest Runforit Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Bør jeg satse på å spise mer til hovedmåltidene eller småspise gjennom hele dagen?Anonymous poster hash: 85925...a8c Kaloritette måltider er nok det beste så du slipper å småspise hele dagen. Frokost Lunsj Mellom Middag Mellom 2 Kvelds
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå