Gå til innhold

Blokkering på Whats app på iPhone

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt besatt av en mann. Jeg klarer ikke å rive meg løs selv om jeg merker at forholdet er ekstremt usunt for meg. Jeg har stalket han overalt, og tenker på han hele tiden. For en stund siden ba jeg han om å blokkere meg på facebook og på telefon. Det fungerte bra, men så tok han kontakt med meg og unbkocka meg igjen. Nå har jeg grått meg til at vi skal kutte all kontakt og at han skal blokkere meg igjen, men han sier det er umulig å blokkere på whats app. Jeg har android, så jeg vet det er mulig på min. Stemmer det at det ikke går å blokkere noen på whats app på iPhone?

Anonymous poster hash: 97cb2...89e

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Blokker ham selv overalt..

AnonymBruker
Skrevet

takk! Det ante meg. Å få det bekreftet gjorde at det gikk en liten faen i meg. Jeg skal klare å stå imot!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er besatt. Hadde jeg ikke vært det, så kunne jeg blokkert han.. og klart å la det være sånn. Problemet er at den siden av meg som er kjempeforelska og ikke rasjonell i det hele tatt tar overhånd i svake øyeblikk, som egentlig er ganske ofte.

Skrevet

Har en liten mistanke at selv om han ikke vil ha deg, så vil han veldig gjerne ha oppmerksomheten du gir han, selv om det sliter på deg. Denne mannen vil deg ikke noe godt.

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg skjønt for lenge siden... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...