AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Etter 2 år med prøving har jeg fått diagnosen pco, fastlegen min sier at jeg må komme og ta blodprøver 3 blødningsdag før hun sender avgårde resultatene og utredning kan begynne. Jeg er utålmodig, redd, nervøs for at jeg ikke skal få barn, jeg orker ikke vente og vente. Og når jeg trenger menstruasjonen som mest så kommer den altså ikke, bare spotting! Jeg pleier og spotte i 2 dager også får jeg mensen den tredje dagen, har uregelmessige sykluser men spottingsyklusen pleier bare være på rundt to-tre dager. Nå er jeg på fjerde dagen og venter fortsatt.. Noen som kan forstå hvorfor jeg ikke får mensen? Kroppen gjør alltid det motsatte av hva jeg ønsker den skal gjøre.. Anonymous poster hash: 0c5eb...66f
Gjest Wei Wei Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Nei, ingen her kan forklare deg det. Du må nesten bare vente og se hvordan det går.
Gjest Gjest_Idja Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har slitt mye med det samme når jeg har skulle tatt prøver (men uten å ha pco), så jeg kjenner til frustrasjonen! Men du må bare vente (og eventuelt sjekke for graviditet hvis det er en mulighet for det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå