Gjest Anjelic Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Hvilken "frisyre" har dere om natten? Sover dere med håret løst, eller i flette? Jeg er ikke så flink til å flette så synes det blir litt tungvint. Vil egentlig sove med det i en ball, men det sliter vel på håret...
Cashbah Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Hvorfor ikke sove med håret løst? Synes flette blir ubehagelig.
Gjest Ravna Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna
Sølvrosen Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Jeg bruker to fletter. Da jeg hadde langt hår hadde jeg bare en, men da jeg klipte det ble fletten så kort at jeg ble liggende på strikken. Før jeg begynte på skole hadde frisørbesøk alltid betydd at jeg først måtte sitte lenge på kjøkkenet mens mamma fjernet alle flokene i håret mitt. Da jeg begynte på skolen hadde jeg lyst på langt hår, og mamma, som forutsa hva slags kråkereir det kunne bli, sa at hvis jeg ville ha langt hår måtte jeg passe på å flette det hver eneste natt og børste det jevnlig slik at det ikke ble like flokete som sist. Hvis det ble det skulle hun få frisøren til å klippe det guttekort. Jeg har flettet håret siden. Jeg klarer ikke lenger å sove med løst hår, for det kommer overalt og strammer rundt halsen. 1
drue Skrevet 25. mars 2015 #7 Skrevet 25. mars 2015 Det er som regel løst, av og til i en dult hvis jeg glemmer å ta ut strikken.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #10 Skrevet 26. mars 2015 Sover med det løst(har hår til skuldrene), og jeg flytter på det i søvne om det er i veien:P Hadde langt hår til rumpa før, og da lugget jeg meg selv våken hele tiden, så da hadde jeg en latterlig høy hestehale øverst på hodet, slik at det ble lettere å flytte på Anonymous poster hash: c5ad4...aed
Bondenisse Skrevet 26. mars 2015 #12 Skrevet 26. mars 2015 flette som går frem på siden (elsaflette for de som har sett frost), blir ett kråkereir om jeg ikke fletter. Har hår nesten til rumpa nå
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #13 Skrevet 26. mars 2015 Bysselaller med håret løst. Ser ut som et skautroll om morgenen, men det gjør jo ingenting. Bruker forresten putevar av satin fordi det ikke sliter så mye på håret. Anonymous poster hash: 7817f...0c2
peppermyntete Skrevet 26. mars 2015 #14 Skrevet 26. mars 2015 Enten løst eller i løs flette. Fletten trenger jo ikke være pen om natta så det er jo ikke noe problem at man ikke er så flink!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #15 Skrevet 26. mars 2015 HVORFOR SKAL MAN LIKSOM HA DET I EN FLETTE DA??????Anonymous poster hash: 69124...7d9
Gjest Bruker1000 Skrevet 26. mars 2015 #16 Skrevet 26. mars 2015 Har hår til rumpa. Har sovet med det løst så lenge jeg kan huske ?
Faina Skrevet 27. mars 2015 #17 Skrevet 27. mars 2015 Løst eller i to fletter. Alt er ikke så langt at jeg kan ha en flette ned over skulderen og jeg får bare ikke til å flette bak på ryggen. Ball på hodet er bare ubehagelig og jeg ender opp med vondt i nakken og fryktelig lite søvn. Jeg flytter på håret i søvne, så det er egentlig ikke noe stort problem å ha det løst.
kjøttmeis Skrevet 27. mars 2015 #18 Skrevet 27. mars 2015 Håret mitt ser helt kråkereir ut uansett hvordan jeg sover med det, men sover vanligvis med håret i en løs knute. De eneste gangene jeg sover med løst hår er når det ikke har vært i strikk fra før av.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #19 Skrevet 27. mars 2015 Sover med det i dott. Sover jeg med det løst så vikler det seg fast i armene osv Og da får jeg ikke sove, siden hodet blir sittende fast Anonymous poster hash: ca9f7...cd0
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 27. mars 2015 #20 Skrevet 27. mars 2015 (endret) Jeg fletter det som oftest fra nakken og opp ("oppnedflette"), og samler resten av håret i en ball midt oppå hodet. Har så tykt hår at det blir altfor varmt å sove med det løst, selv om det ikke er lengre enn til litt nedenfor armhulene. Edit: håret mitt er mye tykkere enn det var da jeg tok bilde til avataren min Endret 27. mars 2015 av ~Fantabulous_kitten~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå