Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en del solkrem (PizBuin om det har noe å si) fra ifjor sommer.

Nå skal jeg på påsketur, kan jeg bruke den solkremen eller må jeg kjøpe ny?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke, men jeg gir som regel f.. og bruker de solkremene jeg har til de blir tomme. :fnise:

Nå skal det sies at jeg bruker faktor 50 også da, så jeg vet ikke om de bare blir noe svakere over vinteren i skapet på badet.

AnonymBruker
Skrevet

Ville kjøpt ny!

Anonymous poster hash: e8e49...2e8

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo null og niks garanti for at de du eventuelt kjøper er oppbevart noe særlig bedre enn den du har i skapet, så jeg ville brukt den du har jeg...

Anonymous poster hash: 3a9e1...70a
AnonymBruker
Skrevet

Solkrem er ferskvare.

Ville du brukt melk, brød eller pålegg fra i fjor sommer?

Anonymous poster hash: 5eed7...fa9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker fjorårets solkrem, men passer på at jeg kanskje må smøre meg oftere. Men er den 2 år gammel går den i bosset. Bruker også piz buin sin Allergy, får ikke soleksem med den:)

Anonymous poster hash: b9f08...349
Gjest Margit Spat
Skrevet

Så lenge den ikke har skilt seg, er blitt kornete eller lukter annerledes, skulle det være greit.

Skrevet

Jeg har brukt solkremer i åresvis og de virker fortsatt.

Skrevet

Om det er syden-sol ute (eller vi drar til syden) kjøper vi nytt. Men noen timer på stranda eller på plattingen går det greit med fjorårets solkrem.

Skrevet

solkrem har som regel en holdbarhetstid på 12 mnd så det går fint å bruke solkremen du kjøpte i fjor sommer i påsken. jeg pleier å bruke samme solkrem to somre på rad.

Gjest Tigress
Skrevet

Dette testa dei i ein av desse forbrukarmagasina for ein del år sidan, og kom til at det ikkje var noko problem å bruke solkrem som var gammal, men det var visst viktig at den ikkje hadde skilt seg. Så køyr på - eg har mest berre årgangssolkrem, eg.

Skrevet

Ingen problem. Her brukes også fjorårets solkremer nå, så kjøper jeg nye når sommeren kommer.

De oppbevares kjølig hele vinteren og jeg har aldri opplevd at de skiller seg eller lukter annerledes.

Eller jo, jeg tror det var cliniderm til ansiktet. Den luktet rart, og da kastet jeg den så klart. Likte den ikke uansett :P

Skrevet

Tusen takk for svar! :) Da bruker jeg den 'gamle' god påske allesammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...