Isiselin Skrevet 19. august 2004 #1 Del Skrevet 19. august 2004 Noen som vet om et bra sted på nettet der en kan legge ut bilder i album og der folk som ser dem kan kommentere. Kriterier: - Må være fint og oversiktelig og nyttig design - Kommentarsystemet må være slik at de som kommenterer slipper å lage seg konto og logge seg inn for å kommentere. Noen som har noe lurt på lager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Admin'C Skrevet 19. august 2004 #2 Del Skrevet 19. august 2004 Kjøp side hos www.hostean.no for 11kr/mnd og så skaff et gratis .tk domene og phpnuke med coppermine gallery? Det er løsningen hvis du vil ha kontroll, men vet ikke om noen sider direkte nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 19. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 19. august 2004 Men må jeg ikke kunne php for å lage en sånn side da? Jeg kan desverre ikke php. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 19. august 2004 #4 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg vet bare om foto.no, jeg, og der må man logge seg inn for å kommentere. Det er dessuten ganske høyt nivå på en del av de bildene som blir lagt ut der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 19. august 2004 #5 Del Skrevet 19. august 2004 Også er det vel begrenset hvorofte en kan legge ut bilder på foto.no, har jeg hørt. minebilder.no synes jeg er ett bra album, men jeg har ikke behov for kommentarfunksjon. deviantart.com er mye brukt, men jeg har ikke testet det selv. (Høy aktivitet og mange brukere iallfall.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. august 2004 #6 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg har mine hos http://www.fotki.com/ og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå