Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som nettopp fikk vite at jeg ikke kan få barn med seksuell nytelse, de sier at jeg har store sjanser for å få det med prøverør. Dette er det verste som kunne ha skjedd meg. Jeg er gift med en Filippinsk dame som er fremdeles på Filippinene pga at udi ikke blir ferdig med saken vår. jeg har ikke hatt mot til å fortelle det henne enda. hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir fine barn med prøverør også, det er bare litt mer kronglete å komme dit. Sædkvalitet skal bare brukes til å lage barn, jeg hadde ikke brydd meg om min mann hadde samme problem så lenge vi kunne få hjelp og bli foreldre likevel. Det er ikke din feil! Jeg tror de fleste kvinner vil takle det, i hvertfall når de har fått fordøye det litt. Her er det jeg som er problemet, klart det er kjipt. Men slike problemer rammer tilfeldig, akkurat som mange andre sykdommer. Prøverør er ikke verdens undergang. Jeg er på 3. nå, skulle gjerne gjort 10 hvis jeg visste vi kan klare det. Lykke til:-)

Skrevet

Det blir fine barn med prøverør også, det er bare litt mer kronglete å komme dit. Sædkvalitet skal bare brukes til å lage barn, jeg hadde ikke brydd meg om min mann hadde samme problem så lenge vi kunne få hjelp og bli foreldre likevel. Det er ikke din feil! Jeg tror de fleste kvinner vil takle det, i hvertfall når de har fått fordøye det litt. Her er det jeg som er problemet, klart det er kjipt. Men slike problemer rammer tilfeldig, akkurat som mange andre sykdommer. Prøverør er ikke verdens undergang. Jeg er på 3. nå, skulle gjerne gjort 10 hvis jeg visste vi kan klare det. Lykke

Takk for det, det er bare hardt å vite at en ikke strekker til. det koster jo endel da, har forstått at mann må betale en egenavgift på 18.000 kr for 3 prøver. er litt usikker på hva prisen er. Og skulle det ikke gå, så er det penger ut vinduet.

Skrevet

Jeg strekker ikke til jeg heller, men det er jo ikke noe vi har valgt eller er skyld i, eller som vi kan fikse opp i selv. Det er like tilfeldig som om en ble påkjørt av en fyllekjører mens en står på fortauet. Men ja, det er et dyrt problem å ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...