super-s Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 (endret) Jeg kjenner ingen fra Italia, og har blitt oppringt to ganger i dag fra et italiensk nummer. Er det svindel? Har ingen planer om å svare, men blir litt nysgjerrig på hvem det er, og hva som skjer hvis jeg svarer. Noen som vet? Edit: Har prøvd å søke opp nummeret på italiensk gule sider, men det kom ikke opp noe. Endret 25. mars 2015 av super-s
Cashbah Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Mener jeg også fikk det for et par måneder sider. Googlet nr og fant ut at det var svindel.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Mye sånt. Jeg har fått to oppringinger nå nylig, én i går og i én dag, åpenbart fra et irakisk nummer. Jeg kjenner ingen i Irak, og akter selvfølgelig ikke å svare. Anonymous poster hash: 8472f...744
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Samme her, flere ganger fra ulike italienske nr. Googlet og fant flere som omtalte dette, bl.a. her. Anonymous poster hash: 86f03...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå