Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjernet kobberspiralen i starten av juli,hatt en kjemisk. I dag kom tanta igjen.

Regelmessig mens, regelmessig sex, kjenner godt eggløsning.

Vi er 23 og 24, så er i "vår beste alder".

Har ett barn på 2,5 år, og vi ønsket oss to tette.. Tiden går og snart nærmer vi oss ett år.

Vet ikke hVa jeg ville med dette. Bare Så lei av at det ikke klaffer..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har barn fra før, og er ung. Det kan ta tid siden du har hatt spiral, Det er vanskelig å sette opp tidslinje for barn, og de blir ikke alltid til når man vil ha dem. slapp av og nyt prøve tiden. ;)

Anonymous poster hash: 91592...13f
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke så sjelden å bruke 1 år pluss/minus, antagelig er det ikke nødvendig å bekymre seg. Det er ofte ikke mulig å bestille graviditeten til et visst tidsrom, selv om første graviditet har kommet raskt. To ikke-fullt-så-tette-som-dere-ønsket blir også bra:-)

Skrevet (endret)

Føler med deg ts! Har også en gutt på 2,5 år.. vi har lyst på 2 tette.. i november mistet vi i uke 9. Januar hadde jeg en kjemisk og nå skal jeg teste meg for ny graviditet i helga☺
Jeg synes det har tatt lang nok tid med meg jeg Det er MIN mening og for meg virker denne tiden fra november en eviiighet!!

Lykke til og håper spira sitter snart hos deg ts

Sitering og svar til slettet innhold fjernet.

Tekola, mod.

Endret av Tekola
Gjest Blondie65
Skrevet

Det er ikke så mye annet å si enn at du fortjener en god :klem:

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger. Reknet med at det ville komme en slik som første AB..

Grunnen til at jeg tar så hardt på det er vel netopp det at vi er unge, så det er ingen grunn til at det skal ta sånn tid. Ekstra frustrerende når jeg vet vi treffer med sex ca annenhver dag.

Og jeg vet vi ikke har prøvd lenge i forhold til andre og at vi er heldige som har ei frisk og rask frøken. Men for den som tester negativt måned etter måned og får spørsmålet "når kommer nestemann?" oftere og oftere gjør det allikevel vondt.

De nærmeste vet om at vi prøver så de har sluttet å mase..

Skrevet

Det er tungt når det tar tid. Men du kan BLI gravid, så jeg håper det klaffer for deg snart. :)

• Liker 1
Skrevet

Det er tungt når det tar tid. Men du kan BLI gravid, så jeg håper det klaffer for deg snart. :)

Takk. ☺ og det er sant, jeg vet jo at vi kan.

AnonymBruker
Skrevet

Masse lykke til :)

Anonymous poster hash: ae4cc...d3b

Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for krenkende innlegg og svar til dette.

Tekola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...