Gå til innhold

Dere som bruker Dermalogica Active Moist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere en annen krem når det begynner å bli kaldere i været? Isåfall hvilken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - jeg bruker Skin Smoothing Cream når det begynner å bli skikkelig surt og kaldt.

Gjest Ethereal
Skrevet

Den neste opp fra Dermalogica er jo Skin Smoothing Cream, men den kan kanskje bli i meste laget? Jeg har selv tørr hud, og bruker stort sett denne, unntatt i de aller kaldeste vintermånedene, da må jeg finne krem fra et annet merke.

Kanskje du kunne forsøke Hydra Floral fra Decleor? Den gir masse fukt uten å bli fet, men er rikere enn Active Moist.

Skrevet
Jepp - jeg bruker Skin Smoothing Cream når det begynner å bli skikkelig surt og kaldt.

Jeg også, syntes de er kjempegode og drøye begge to.

Skrevet

Jeg også, syntes de er kjempegode og drøye begge to.

Helt enig, men jeg må passe på å ikke bruke Skin Smoothing for lenge for den er for fet for meg når det ikke er kaldt og tørt :-)

Gjest TheSmithsGirl
Skrevet

Tips til oss med fet hud eller?

Lyst på en god hudkrem fra dermalogica for min fete hudtype som lett kan se ut som en pizza.

Skrevet

Kanskje det kan være en ide og ha begge to når man kommer til vinteren, så kan man veksle litt etter som vær og vind skifter?

Dyrt i innkjøp, men så har jo man en stund. Jupp, det tror jeg at jeg gjør når kulden kommer. (Måtte det være lenge til behovet melder seg....)

Gjest Ethereal
Skrevet

Det er vanskelig å gi fjerndiagnose; helst burde du høre med en hudpleier først. Active Moist er sikkert det beste, men det finnes en som heter Oil Control Lotion også.

Gjest TheSmithsGirl
Skrevet
Det er vanskelig å gi fjerndiagnose; helst burde du høre med en hudpleier først. Active Moist er sikkert det beste' date=' men det finnes en som heter Oil Control Lotion også.[/quote']

Takk for tips.

Er du hudpleier eller no?

Bare lurer... har sett du kan en del om sånne ting.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg er ikke hudpleier, men slike ting er en liten hobby jeg har. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, jeg bruker Active Moist hele året, fungerer utmerket for meg!

Skrevet

Kuldekremen til Decleor bruker jeg. Den er kjempegod i kaldt vær. Viktig med en krem som ikke inneholder vann i kulda.

Gjest Ethereal
Skrevet
Kuldekremen til Decleor bruker jeg. Den er kjempegod i kaldt vær. Viktig med en krem som ikke inneholder vann i kulda.

Den er så klissete og lukter så sterkt at jeg får angst. Jeg hadde tidligere en kuldekrem fra Matis som var bra, og ikke så seig som Decleor. Jeg tror ikke på det med vannet; det fordamper uansett etter en stund på huden.

Skrevet

Den er så klissete og lukter så sterkt at jeg får angst. Jeg hadde tidligere en kuldekrem fra Matis som var bra, og ikke så seig som Decleor. Jeg tror ikke på det med vannet; det fordamper uansett etter en stund på huden.

vannet måtte uansett fryse i huden for å gjøre skade, og det er sjelden så kaldt selv i norge om vinteren. med mindre du bor i kautokeino kanskje.

Gjest Ethereal
Skrevet

Selvsagt beskytter en fetere krem huden mot kulde bedre enn en lettere, men jeg tviler på at slikt trengs til daglig bruk. Eventuelt hvis man er ute i kulda i lengre perioder, men da kan man ha en egen krem til det bruk.

Men huden blir ofte tørrere om vinteren, så man må bruke en litt rikere krem enn ellers i året. Kuldekremen fra Decleor er kjemperik, og en hud som ikke er spesielt tørr, ville nok fått kviser og blitt speilblank av den.

Skrevet

Det med vannkulde; bare huske på å smøre i god tid før man skal ut, så går det fint siden vannet fordamper!

Skrevet

På vinteren trengs kuldekrem til daglig bruk. Det er ikke bra for huden å komme ut i 20 minus uten at den er beskyttet. Det kan føre til at blodårene utvider seg såpass mye at de sprenges, så man får couperose. Kuldekrem på vinteren er like viktig som solkrem om sommeren. :)

Skrevet

pussig nok har jeg aldri brukt kuldekrem og aldri merket noe behov for det. vannfri krem i kombinasjon med min hudtype er en serdeles dårlig ide, og vet du hva? sannelig har jeg aldri fått frostskader i huden heller. selvfølgelig trenger jeg en rikere fuktighetskrem om vinteren, men at kuldekrem er noen nødvendighet for alle hudtyper får du meg bare ikke med på.

Skrevet

Nei, men jeg burde nok gjøre det. Huden blir litt tørr med Active Moist om vinteren.

Skrevet

sprengte blodkar trenger ikke vises med en gang, kan komme etter måneder eller år -- slik som solskader viser seg etter tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...