AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Litt i tvil her - har kjøpt en varmepumpe av merket mitshubishi fra elkjøp. La ut anbud om montering og fått flere selskaper som har sendt tilbud. Noen billigere enn andre. Selskaper jeg ikke har hørt om før også. Så er det noen som sier at jeg heller bør be mitshubishi selv innstallere denne. Dette fordi dersom det skulle oppstå en garanti sak på maskinen så kan jeg kontakte mitshubishi som er både leverandør av produkt og montering. Dersom det oppstår en garantisak og jeg benytter meg av et annet firma så vil kanskje mitshubishi si at garanti ikke gjelder og legge skyld på montør. Og montøren vil kanskje ha nedlagt firmaet sitt eller si at det er ikke hans feil men maskinen. Men - montering hos et anerkjent firma som mitshubishi koster mer enn hos et mindre firma! Jeg er ikke flust av penger og sparer gjerne der jeg kan. Men nå er keg veldig i tvil ..... Kanskje verdt å Investere de ekstra tusenlappene - sånn på sikt ? Trenger innspill. Anonymous poster hash: d9ad0...e16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå