Gå til innhold

Leve i leilighet mens pusser opp bad

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynte på mandag med på pusse opp badet. Første som måtte gjøres var å pigge opp gulvet. Har hørt mye om det og alle har sagt at det blir mye støv.

Det blir MYE, ekstremt mye støv selv med plastdører og støvsugere. Hele leiligheten er støvlagt, garderobeskap - støvlagt, skap på kjøkkenet - støvlagt, alt inventar - støvlagt, stue - støvlagt. Uansett hva jeg tar på ender jeg med grå fingre med et fint støvbelegg.

Jeg har meldt meg inn på et treningssenter som ligger 200 meter oppe i gata, tenkte at det var kort vei for å bruke toalettfasiliteter. Allerede nå merker jeg at det er hat å kle på seg for å gå på toalettet, våkne på natten og må på do er krise, har en frykt for å bli matforgiftet for da er det virkelig krise.

Når jeg sitter midt oppe i det må jeg si at jeg angrer på valget mitt. Det å bo i en leilighet som ikke har bad, er meget vanskelig å gjennomføre.

Får håpe at det blir verdt det til slutt!

Anonymous poster hash: 5474b...a39
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke direkte sunt å leve oppi støv og puss. Men for en kort periode vil man vel alltids tåle det. Har du en venn eller familie du kan bo hos i perioden du pusser opp badet? Eller kanskje du kan forhøre deg med en nabo om å få låne toalettet? Da kan du jo sørge for å bruke toalettet på arbeid, når du går til treningssenteret osv. Men slipper å tenke på at du må helt til treningssenteret dersom du må på do om natten eller morgenen :) Skulle du bli dårlig, f.eks. omgangssyke eller matforgiftet så vil det jo være mulig å ta inn på billig-hotell for et par netter.

AnonymBruker
Skrevet

En eller to bæreposer i en vaskebøtte og du kan gå på do i den.

Urin får du få deg en tett dunk til.

De overlevde i gamle dager og, med utedo og nattpotte. Selv om vi i dag har vansker med å forstå h ordan folk overlevde uten do!

Anonymous poster hash: 36f85...33f

• Liker 4
Skrevet

Tiss i en bøtte.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp hyttedo!

Anonymous poster hash: 64779...220

AnonymBruker
Skrevet

En eller to bæreposer i en vaskebøtte og du kan gå på do i den.

Urin får du få deg en tett dunk til.

De overlevde i gamle dager og, med utedo og nattpotte. Selv om vi i dag har vansker med å forstå h ordan folk overlevde uten do!

Anonymous poster hash: 36f85...33f

Signerer denne. Skaff et par store kanner med vann å ha stående. Tiss i en bøtte med lokk, tøm den neste morgen, ta en skvett grønnsåpe i, hell på vann og tøm ut. Urin er ikke farlig.

Skal selv pusse opp bad og kjøkken strax og ser for meg å rett og slett tisse ute om det kniper. Dusje kan vi gjøre på jobben. Vi skal ha håndtverkere til å gjøre jobben og det tar ikke all verdens tid. Med mindre dere snekrer bad selv, da kan det jo ta en tid.

Anonymous poster hash: 8263b...e02

• Liker 1
Skrevet

Vi bodde og pusset opp badet i fjor. En lettelse når det var over! Nå skal vi pusse opp et nytt bad, men der flytter vi heldigvis ikke inn før det er ferdigstilt :-)

Skrevet

Ja, kjøp dere noe lignende som dette. Hadde ikke klart å holde meg natten igjennom om jeg hadde visst at jeg ikke hadde toalett tilgjengelig :) Og treningssenteret er gjerne ikke så fornøyd med at folk kommer bare for å bruke toalettet selv om du betaler månedspris.

Gjest imperio
Skrevet

Vi brukte slik... campingdo. Men er vell kanskje litt vanskelig i en leilighet, spørs hvor stor den er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...