AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Jeg har gått en fjelltur på ca.2 timer og hatt med mibilen(Altså hatt med skrittelleren.) MEN, skal jeg uansett gå inn på trening og skrive fjelltur, eller skal betvile siden mobilen har registrert skrittene jeg tok? Vil nå anta at 2 timer fjelltur forbrenner mer enn 2 timer asfalt? Anonymous poster hash: f6711...242
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Jeg har gått en fjelltur på ca.2 timer og hatt med mibilen(Altså hatt med skrittelleren.) MEN, skal jeg uansett gå inn på trening og skrive fjelltur, eller skal betvile siden mobilen har registrert skrittene jeg tok? Vil nå anta at 2 timer fjelltur forbrenner mer enn 2 timer asfalt? Anonymous poster hash: f6711...242 Noen??Anonymous poster hash: f6711...242
Pringle Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Jeg registrerer ikke aktivitet i MFP, så jeg kan ikke hjelpe deg, men jeg forstår frustrasjonen din...!
Thorn Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Bruker ikke MFP, men jeg har aktivitetsarmbånd som kanskje funker på noenlunde lik måte med skritteller og registrering av annen aktivitet. Der skal aktiviteter registreres selv om de også blir registrert med skritt, fordi, som du er inne på selv, det er stor forskjell på kaloriforbrenning ved de ulike aktivitetene. Så jeg ville registrert det som en fjelltur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå