Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått en fjelltur på ca.2 timer og hatt med mibilen(Altså hatt med skrittelleren.) MEN, skal jeg uansett gå inn på trening og skrive fjelltur, eller skal betvile siden mobilen har registrert skrittene jeg tok? Vil nå anta at 2 timer fjelltur forbrenner mer enn 2 timer asfalt?

Anonymous poster hash: f6711...242

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått en fjelltur på ca.2 timer og hatt med mibilen(Altså hatt med skrittelleren.) MEN, skal jeg uansett gå inn på trening og skrive fjelltur, eller skal betvile siden mobilen har registrert skrittene jeg tok? Vil nå anta at 2 timer fjelltur forbrenner mer enn 2 timer asfalt?

Noen??

Skrevet

Jeg registrerer ikke aktivitet i MFP, så jeg kan ikke hjelpe deg, men jeg forstår frustrasjonen din...!

Skrevet

Bruker ikke MFP, men jeg har aktivitetsarmbånd som kanskje funker på noenlunde lik måte med skritteller og registrering av annen aktivitet. Der skal aktiviteter registreres selv om de også blir registrert med skritt, fordi, som du er inne på selv, det er stor forskjell på kaloriforbrenning ved de ulike aktivitetene. Så jeg ville registrert det som en fjelltur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...