Gå til innhold

Er det noen enslige som har valgt å få barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 år og akkurat nå passer det ikke å få barn, men man har jo ikke for alltid heller. Hva om jeg vil ha barn i fremtiden, men jeg ikke har noen å få barn med?

Tror dere familien min blir skuffet hvis jeg blir enslig mor? Mamman min var alene mamma til den eldste av oss, men pappa adoperte h*n når de ble sammen. Hun ble ikke alene mamma frivillig.

Anonymous poster hash: 745be...b3f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt å vente. Du er fortsatt 25 år, og mannen i ditt liv kan være rett rundt hjørnet. Du har fortsatt mange år igjen, og jeg skjønner det ikke høres gøy ut å starte familielivet når du er nærmere 40 år når du vil ha det akkurat nå. Noen ganger må man bare ofre slike store ting til senere anledninger i livet :)

Anonymous poster hash: d362d...839
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt å vente. Du er fortsatt 25 år, og mannen i ditt liv kan være rett rundt hjørnet. Du har fortsatt mange år igjen, og jeg skjønner det ikke høres gøy ut å starte familielivet når du er nærmere 40 år når du vil ha det akkurat nå. Noen ganger må man bare ofre slike store ting til senere anledninger i livet :)

Anonymous poster hash: d362d...839

Jeg vil ikke ha baby nå, men i fremtiden så tror jeg at jeg vil ha det. :) Jeg tenkte at hvis jeg var i 30-årene og ikke hadde partner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 år og akkurat nå passer det ikke å få barn, men man har jo ikke for alltid heller. Hva om jeg vil ha barn i fremtiden, men jeg ikke har noen å få barn med?

Tror dere familien min blir skuffet hvis jeg blir enslig mor? Mamman min var alene mamma til den eldste av oss, men pappa adoperte h*n når de ble sammen. Hun ble ikke alene mamma frivillig.

Jeg hadde fått et barn alene via donor, om jeg ikke hadde hatt mann. Men hadde nok ikke gjort det før 35 års alderen.

Anonymous poster hash: e20d6...3d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner også ei som har fått barn alene, hun startet prosessen etter at hun bikket 30 og hadde alt på stell minus mann. Anbefaler å snakke med noen som har gått gjennom det, hvordan det egentlig er. Det er nok tøft, men har du alltid drømt om barn så er kanskje det å bli barnløs enda tøffere..

Anonymous poster hash: 48116...a1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...