AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Inspirert av lignende tråd om kjøleskap (og på jakt etter lure hamstretips): hva har du alltid i fryseren? Her har vi alltid wokgrønnsaker, lapskausgrønnsaker og fisk (laks og/eller torsk). Anonymous poster hash: 8d08c...602
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Lapskausblanding, kjøttdeig, laks og brød. Anonymous poster hash: fa121...611
Gjest brud3813 Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Rundstykker! I gode perioder hjemmelagde, men vanligvis Hatting.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Bacon. Alltid bacon. Bacon passer til alt, absolutt alt. Anonymous poster hash: 589ef...6c8 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #7 Skrevet 25. mars 2015 Lapskausblanding, kjøttdeig, laks og brød. Anonymous poster hash: fa121...611 Glemte selvfølgelig bacon har alltid halve frysern full av det Anonymous poster hash: fa121...611
Guadaloupe Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Bacon, kjøttdeig, selvplukka bær, hjemmelagede kjøttboller eller kjøttkaker, hjemmelaget tomatsaus, upasteurisert rømme og upasteurisert smør 2
Yme Skrevet 25. mars 2015 #9 Skrevet 25. mars 2015 Digge, billige og næringsrike greier! Brokkoliblanding Smoothie mix med mango og banan Kylling i en eller annen variant Fisk og/eller fiskesuppe
Maximillian Cohen Skrevet 25. mars 2015 #10 Skrevet 25. mars 2015 (endret) Vi har stort sett diverse former is og deig. Egentlig bruker vi fryseboksen veldig lite, og minst halvparten av det nåværende innholdet går inn under kategorien UFO - Uidentifisert Fryst Objekt. Endret 25. mars 2015 av Maximillian Cohen 6
sara-ellis Skrevet 25. mars 2015 #11 Skrevet 25. mars 2015 Syltetøy, fiskegrateng, karbonadedeig, strimlet svinekjøtt, wokgrønnsaker, brokkolitopper, rundstykker og pitabrød.
isbjørnungen Skrevet 25. mars 2015 #13 Skrevet 25. mars 2015 Chili - de er mye enklere å hakke opp når de er frosset:) Kylling Lapskausblanding (mest fordi jeg aldri husker på å spise den) Skogsbærblanding (samme grunn som lapskausblandingen) Isbiter
sweg Skrevet 25. mars 2015 #14 Skrevet 25. mars 2015 Har en del selvfisket fisk i fryseren, samt hjemmelaget syltetøy, frosne bær, isbiter, kjøttdeig/kjøtt og en aller annen ferdigpizza.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #15 Skrevet 25. mars 2015 - Hjemmebakt brød og rundstykker - Mest mulig rester av middager (supper, gryter eller tilbehør som puré, rødkål) som er raskt å varme opp en travel dag - Hjemmekokt kraft (selv om tilfanget varierer). - Lammelår som jeg kjøper ferske om høsten og stykker opp selv - Vinslanter til å bruke i saus - Bær som enten er plukket eller kjøpt og frøset ned om sommeren Anonymous poster hash: 5b08b...49a
Sølvrosen Skrevet 25. mars 2015 #16 Skrevet 25. mars 2015 (endret) Selvfisket fisk: filet, kokestykker, suppefisk og kraft. Hjort: grytekjøtt, stek og kjøttdeig. Lam, koteletter: stek og kjøttdeig. Finhakkede krydderurter: i år bare persille, helst mer variasjon neste år. Grønnsaker fra andelsjordbruket: bare brekkbønner og litt blomkål i år, siden fryseren var stappfull. syltetøy som ikke kan eller vil hermetiseres. Sopp. Hele blåbær. Vi har litt kapasitetsproblemer, selv om vi deler alt selvskaffet med familie som har mye mer fryseplass. Vår lille fryser har ikke så mye plass, men familie i samme by har tre frysere til. I løpet av våren blir det tomt for ulike varer, og målet er å spise opp all fisk og det meste annet før sommerferien, for når vi kommer tilbake har vi fanget masse ny fisk, og når høsten kommer fylles fryserene opp med ny mat. Endret 25. mars 2015 av Sølvrosen
Sola de Skrevet 25. mars 2015 #17 Skrevet 25. mars 2015 Fisk, restemiddager, brød, frosne grønnsaker.
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 25. mars 2015 #18 Skrevet 25. mars 2015 (endret) -Masse grønnsaker. Passer alltid på å hamstre inn f.eks brokkoli når det er sesong for det -Bær. Hvert år så plukker jeg jordbær, bringebær og blåbær og fryser ned. -Diverse kjøtt som elgkjøtt, viltskav, kyllingfilet, svinefilet, gyros, MASSE bacon, diverse malt kjøtt osv -Ferdigmiddager som jeg har laget. Greit å ha på dager hvir det er travelt, er syk eller bare ikke orker å lage mat -Masse fløte. Kjøper i Sverige hvor det er under halve prisen, og da må jeg fryse det ned så det ikke blir dårlig. -Diverse pålegg -Hjemmelaget fond + en hel massr med diverse skrog, bein, innvoller og blod som dyra mine spiser ++kanelboller til nevøen min. Han blir så lei seg hvis jeg er tom for kanelboller i fryseren Endret 25. mars 2015 av Hello Kitte 2
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars 2015 #19 Skrevet 25. mars 2015 Et greit utvalg av div. hjemmebakt brød.....og ganske mye isbiter.
FantasDick Skrevet 25. mars 2015 #20 Skrevet 25. mars 2015 Vom (hundemat). ..Og brokkoli, bær, kjøttdeig, bacon, kylling, fisk og som regel noe hjemmebakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå