AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Heisann :-) Jeg ønsker å ta av noen kilo i tillegg å stramme opp litt før sommeren :-) Jeg er klar over at jeg må trene både styrke og cardio for å få dette til. Jeg trener fra før av tung styrketrening 2-3 ganger i uken, og nå skal jeg også legge inn noen cardioøkter i tillegg. Jeg har ikke trent kondisjon på lenge, så jeg lurer litt på hvordan skal jeg begynne og hvor ofte skal jeg trene? Er det nok å gå tur i raskt tempo/jogging eller må jeg kjøre på med gerilja/intervall/langkjøring? :-) Jeg har også regnet ut at jeg må ligge på ca. 1600kcal hver dag for å gå ned i vekt. Jeg ønsker å gå ned 0,5kg-1kg i uken. Planen er å spise 4 måltider til dagen, og evt. et mellommåltid. Ellers skal jeg spise mye kylling, fisk, grønnsaker, egg, grønnsaker og drikke masse vann. Jeg kommer til å lage alt fra bunnen av, og redusere bruken av saus/dressinger etc. Sjokolade/chips og brus skal kun legges til helgene. Høres dette greit ut? Er det noenn som har noen tips utenom dette? :-) Anonymous poster hash: 7487d...f50 Anonymous poster hash: c6341...057
Ingvilddd Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Hvorfor SK2015? "Sommerkroppen" er seriøst det latterligste ordet jeg vet om. Blir dårlig.Nei, en sunn og frisk kropp året rundt er det man burde satse på. Håpløst med slike sommer-prosjekter. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Selvfølgelig er en sunn og frisk kropp året rundt det jeg satser på, men akkurat nå starter jeg så og si fra bunnen av, og da føler jeg det er bedre for meg å sette meg delmål til sommeren både i forhold til trening/kosthold når det kommer til å holde på motvasjonen, det å ha noe å jobbe mot og gradvis gjør det om til en livsstil. Noen som har noen tips å bidra med?:-) Anonymous poster hash: c6341...057 1
Pringle Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Spis variert og ikke kutt for mye på fettet (pass på kaloriene, selvsagt). For å holde motivasjonen oppe er det viktig at maten smaker godt og er fristende, ellers kan du komme til å slite.
Gjest earlgrey Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Jeg sliter fortsatt med julekroppen 2014 jeg men SK er jo absolutt en motivasjon til å trene og spise sunnere Må vel komme igang nå... ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå