Gå til innhold

Forsikring på hund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en malteser som jeg trenger forsikring til, noen forslag til forsikring som ikke er så grusomt dyrt? De jeg har sett på til nå ligger på 3000+ i året og det er jævlig mye synes jeg. Men har dårlig råd så har ikke penger til store veterinærutgifter. Hunden er frisk og fin så det er ikke det at jeg tror hun kommer til bli syk, men vil ikke måtte avlive hun pga pengemangel liksom.

Anonymous poster hash: d5bc9...c87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med forsikringsselskapet du allerede har, om de kan gi deg et godt tilbud på en ok hundeforsikring? Vi betaler bare litt over 100,- i måneden på bikkja vår med samleforsikringer.

Skrevet

Om du har dårlig råd bør du virkelig prioritere forsikring, akutt behandling hos veterinær blir fort langt dyrere enn 3000 kr. Selv om hunden er frisk nå kan det oppstå skader og uventet sykdom. Støtter det å kontakte forsikringsselskapet du allerede har, og om du er i noe fagforbund kan du sjekke om de tilbyr husdyrforsikring. Jeg har f.eks en hund forsikret gjennom sykepleierforbundet og betaler ca 150 kr i mnd der, mens for den andre betalte jeg 350 kr i mnd til Agria.

Skrevet

Gjensidige er det selskapet jeg har fått best tilbud fra

Gjest Sayuri
Skrevet

Jeg bruker if, syns jeg fikk ganske god deal der.

Skrevet

Jeg bruker if, syns jeg fikk ganske god deal der.

If var desidert dyrest da jeg sjekket, til og med dyrere en Agria

Skrevet

Har livs-, veterinær- og medisinforsikring gjennom Agria. Betaler 350 kr./mnd., rase som ikke har noen "restraints" pga. helse. Har måttet benytte oss av forsikringen et par-tre ganger, det har alltid gått knirkefritt. De 350 kr. er definitivt verdt det.

Gjest Sayuri
Skrevet

If var desidert dyrest da jeg sjekket, til og med dyrere en Agria

For meg så var agria 2000kr dyrere i året. Sist satt de (agria) opp 900kr i året bare pga av rasen. Kamphund. Selv om hun aldri har vært i slosskamp eller brukt forsikringen i det hele tatt.

Skrevet

For meg så var agria 2000kr dyrere i året. Sist satt de (agria) opp 900kr i året bare pga av rasen. Kamphund. Selv om hun aldri har vært i slosskamp eller brukt forsikringen i det hele tatt.

Hva betaler du hos if da?

Jeg fikk pris av dem på ca 4500kr per hund sist jeg sjekket. Agria var noen hundre lapper billigere, menst Gjensidige sin pris var under 2000kr

Gjest Sayuri
Skrevet

Hva betaler du hos if da?

Jeg fikk pris av dem på ca 4500kr per hund sist jeg sjekket. Agria var noen hundre lapper billigere, menst Gjensidige sin pris var under 2000kr

Betaler ca 2700 i året, inngikk avtale med de sent i 2013 (om det har noe å si?). Agria skulle begynne å ta 4400 i året pga av rasen osv, betale 3500 der tidligere.

Skrevet

Betaler ca 2700 i året, inngikk avtale med de sent i 2013 (om det har noe å si?). Agria skulle begynne å ta 4400 i året pga av rasen osv, betale 3500 der tidligere.

2700 var ikke så gale da :)

Skrevet

Betaler 400kr i mnd hos Agria. Har vetrinær og livsforsikring. Er veldig fornøyd, og føler meg ganske "sikker" ved å velge de ettersom det er forsikring av dyr de driver med. Synes forsikringen har veldig gode vilkår :) Ettersom hunden min har hatt løpende forsikring fra Agria helt fra oppdretter uten opphold får jeg spesielt god dekning.

Forsikring er utrolig viktig. Plutselig er uhellet ute, og så sitter en der med valget mellom å avlive eller betale for noe en egentlig ikke har penger til. God forsikring er livsviktig - bokstavligtalt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...