Gå til innhold

Jeg har ikke spist noe på 2 uker i dag :D :) (Y)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gått ned 4 kilo :) :D wiii. Bmi på 16.8.finnaly

Anonymous poster hash: f4f95...860
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

tl;dr

Anonymous poster hash: 6f5a5...c20
  • Liker 2
Skrevet

Trolleri trollera :D

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

De fire kiloene er mye vann. Jeg tenker halvparten kommer på igjen når du spiser.

Hvorfor skal du være så tynn?

Anonymous poster hash: 3fb8b...885
  • Liker 2
Skrevet

Gått ned 4 kilo :) :D wiii. Bmi på 16.8.finnaly

Du tror du er tøff, hva???

Skrevet

Synes ikke dette er noe å juble over. Du er under anbefalt BMI og det å ikke spise på 2 uker synes jeg er vanvittig, for å være ærlig

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ååååh gratulerer!!!! Jeg prøver også på det samme men sprekker hele tiden. I går spiste jeg en pære etter nesten uke uten mat og det SUGER at jeg ikke er sterk nok.

Du er best aassss!!!!

Anonymous poster hash: 12a77...87c
Skrevet

Hvis du allerede veide så lite fra før av og ikke har spist noe som helst på 2 uker, hadde du nok ligget på et sykehus i steden for å trolle på KG ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har rapportert deg.

Anonymous poster hash: f6fa4...892
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ååååh gratulerer!!!! Jeg prøver også på det samme men sprekker hele tiden. I går spiste jeg en pære etter nesten uke uten mat og det SUGER at jeg ikke er sterk nok.

Du er best aassss!!!!

:sarkasme: btw

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle vet at et bra troll skal kødde med de med makta, ikke sparke de som ligger nede. Men så er det obvious at du bare er en mobber, da.

Anonymous poster hash: 3ab1a...44d
AnonymBruker
Skrevet

Bare 4 kg på 2 uker uten mat? Du hadde nok gått ned myye mer og ligget på sykehus med store smerter og svimt av bare du ble truffet av en solstråle.

Anonymous poster hash: 017ae...0c3
AnonymBruker
Skrevet

Bare 4 kg på 2 uker uten mat? Du hadde nok gått ned myye mer og ligget på sykehus med store smerter og svimt av bare du ble truffet av en solstråle.

Anonymous poster hash: 017ae...0c3

det er mye ågå ned 4 kg da... du vet at du må med hele 7000 kalorier før du er nede en kg så man kan ikke forvente noe mer bare på 2 uker..

Skrevet

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din mht retningslinjene på Kosthold og treningsforumet da du beskriver BMI som beregnes som undervektig og manglende matinntak.

Årsaken til stenting er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Hvis du ønsker å snakke med noen kan du ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer.

Lykke til!

Mvh,
Bond, forumansvarlig

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...