Gjest rosehater Skrevet 19. august 2004 #1 Skrevet 19. august 2004 Jeg las den linken om hun som hadde gitt roser til mannen, og ble påminnet om meg selv. Jeg har en fyr som kommer og går her. VI er venner + litt til. Han er en skikkelig skjørtejeger, til tross for familie hjemme. Han kommer til meg av og til, og i helgen var han hos andre jenter. Så, en skikkelig drittsekk med andre ord. Jeg bryr meg ikke. Saken er den at denne fyren har problemer med potensen, noe jeg aksepterer, siden han hjelper meg på annet vis. Men så kom han hjem til meg på søndagen, og var skikkelig nervøs. Han hadde knullet en jente, uten noe beskyttelse. Og nå var han nervøs for at han hadde smelt`a på tjukken. Eg var oppgitt, men jeg er ikke sjalu eller noe. Vi snakker ofte rolig, og lever hvert vårt liv. Men før når vi har snakket om graviditet, så har han vært så sterkt imot abort. I og for seg veldig bra. Men når det var denne jenten da, så viss hun var gravid og ønsket abort, så viste han ikke om han klarte å prøve å overtale henne til å beholde barnet. ( for å unngå abort) Jeg ble skikkelig provosert, og sa han var motsigende. Alt gikk greit, og han skjønte vel at han hadde vært en dust, og er derfor veldig spak og snill. Så, sa jeg at jeg skulle legge meg. Og han satt litt stille, for så å reise seg og gå. Etter noen minutter, fikk jeg mld om vi skulle kose litt. Jeg skreiv at jeg syntest det var merkelig at han klarte å få stå med andre damer, men ikke med meg. At det var litt sårt og svelge. Men nok om det. Vi har en ganske åpen dialog, så vi krangler skjeldent. Dagen etter fikk jeg mange mld om vi skulle gifte oss. Og jeg er like oppgitt over alle de mld jeg får fra ham. Synes han bare pressenterer seg i et enda dårligere lys. Han er bare helt håpløs, skjønner ikke hva konen skal med en slik fyr. Dagen etter kom han med noe bak ryggen, jeg trodde det var en chipspose da jeg såg han gikk forbi vinduet. Men det var blomster. Åneiii.. tenkte jeg! Jeg som hater slikt! Jeg hadde bare lyst å stikke langt vekk. Så åpnet jeg pakken, mens jeg lurte på hva jeg skulle gjøre. Skulle jeg late som jeg var overlykkelig? Når jeg hadde fått buketten opp, såg jeg på han, og han stod å smilte spent i full spenning om hvordan jeg ville reagere. Men jeg sier bareFy faen..det var et sinnsykt falkst smil fra min side som ble presset frem. Og det falske takket var svært uærlig. Om jeg ikke pleier å faike orgasme og sånn før, så var dette skikkelig FAIK fra min side. Så måtte jeg gi han et lite kyss da, for ålate som jeg satte pris på buketten. Jeg følte meg såååå dum!! Igrunn hater jeg å få blomster! Synest ikke noe om tanken heller, og hvertfall ikke fra han. Han hadde vel dårlig samvittighet for et eller annet. Noe annet var det deffinitivt ikke. Jeg hadde kun blitt glad for denne buketten, dersom det var fra en jeg var glad i og elsket. Det var ikke buketten som hadde gjort meg glad, men tanken bak. Men nå fikk jeg litt dårlig samvittighet, fordi jeg ikke ble glad. Jeg følte meg bare dum. Det værste jeg får fra folk som ikke jeg elsker, er faktisk slike gaver og sånn. Synest det er pinlig. Er det bare jeg som er kald, eller var det normalt og føle som meg i en slik situasjon? Blomstene gav meg ingenting. Derrimot var jeg mer begeistret for den sexen jeg fikk etterpå, til tross for at han ikke fikk den opp. Impotente menn har en sinnsyk tolmodighet! Skjønner ikke hvorfor han gidder å komme, når han ikke får noe utbytte av det. Og skjønner det ikke nårhan kommer med blomster. For det er ingenting følelser fra min side, og jeg kan nesten si sikkert at han ikke kan ha det han heller. Han har kone, knuller andre damer her og der. Kanskje jeg er den første elskerinnen som han er impotent hos? Hm.. 8) Kanskje denne fyren er skikkelig syk? Eller, det vet jeg jo etter slik han holder på. det jeg skulle gjort var å le høgt, og si.. "skal dette være en kjærlighetsærklæring", for så å le enda høgere, og dra ned buksa og sagt: " Her er mitt svar" og så hadde jeg ( flekka ræv)og sagt drit og dra...
Suzy Skrevet 19. august 2004 #2 Skrevet 19. august 2004 :o :klø: Her mistet jeg litt tråden underveis, men om du ikke bryr deg om blomster og ikke så mye om ham heller - hvorfor hjelper du ham å bedra og såre? Bare lurer jeg...
*Lene* Skrevet 19. august 2004 #3 Skrevet 19. august 2004 :o HVorfor har du omgang med en person som det høres ut som du ikke liker? Eller..skjønner jo det. Du skriver: han har familie, ligger med andre jenter, har potensproblemer med DEG og ingen andre. Forteller deg om det i tillegg? etc etc.... Hvorfor?? Skjønner ikke hvorfor du holder på med denne mannen??!!
Shagya Skrevet 19. august 2004 #5 Skrevet 19. august 2004 Du syns han er en plage, du kaller han en drittsekk, men du bryr deg ikke, og er kun interessert "fordi han hjelper deg på annet vis" Det stopper ikke der. Han er også gift, har flere andre damer på si i tillegg til deg og du lurer på om han er skikkelig syk. :klø: :o Hva er det egentlig han hjelper deg med ?
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #7 Skrevet 19. august 2004 Lukter jeg noen som har fantasien i orden her?
Gjest Brunhilde unplugged Skrevet 19. august 2004 #8 Skrevet 19. august 2004 Lukter jeg noen som har fantasien i orden her? Nei, men paranoiaen kanskje...? :o
Melissa Gioberti Skrevet 19. august 2004 #9 Skrevet 19. august 2004 Ja, spesielt! Du skal få kred for god fantasi og det å klare å flette sammen alle temaene du mener er uviktige her på KG, til en hel historie. Betyr det at du egentlig beundrer KG og skulle ønske du hadde venner? Eller kan det være samme person som diktet opp "valnøtter i trusene" og satte inn et bilde av en uskyldig og intetanende jente? Send inn historiene til magasiner og få betalt for dem istedet.
Mossa Skrevet 19. august 2004 #10 Skrevet 19. august 2004 :o ....i alle dager da!!! Du synes han er syk, han "puler rundt", han er opptatt, og i dine øyne er han håpløs...og du har et forhold til denne mannen. Unnskyld at jeg sier det; men hvem som er verst av dere er jaggu ikke godt å si!!
sirka Skrevet 19. august 2004 #11 Skrevet 19. august 2004 Dette skjønte jeg ikke mye av..... :klø: Du er litt selvmotsigende.....
Gjest Odense Skrevet 19. august 2004 #12 Skrevet 19. august 2004 Blir litt flau på dine vegne her... :o
Sita Skrevet 19. august 2004 #14 Skrevet 19. august 2004 :o ....i alle dager da!!! Du synes han er syk, han "puler rundt", han er opptatt, og i dine øyne er han håpløs...og du har et forhold til denne mannen. Unnskyld at jeg sier det; men hvem som er verst av dere er jaggu ikke godt å si!!
Annie Skrevet 21. august 2004 #15 Skrevet 21. august 2004 Men jeg sier bareFy faen..det var et sinnsykt falkst smil fra min side som ble presset frem. Og det falske takket var svært uærlig. Om jeg ikke pleier å faike orgasme og sånn før, så var dette skikkelig FAIK fra min side. Så måtte jeg gi han et lite kyss da, for ålate som jeg satte pris på buketten. Jeg følte meg såååå dum!! Er du da bedre enn han? Falske begge to?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå