Jens Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 reiser med mann og to barn på 7 og 10 år. Litt usikker på hva jeg skal pakke. Er det badetemperaturer i sjøen? Blir man brun, og er solen sterk? Kaldt om kvelden? Varmt nok til klikk klakker? Langbukser eller shortser?
reiseglad Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Hvor skal du bo? Klimatiske forskjeller der, men typisk varmt om dagen, langermet på kvelden og 3/4 bukse til kveldsbruk, eller en kjole med cardigan over. Jeg bader ikke i havet, men er kresen på temperaturen. Ungene vil sikkert bade i havet. Klikk klakker?
Cata Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 (endret) Vannet er ikke veldig varmt... Jeg prøvde det riktignok bare med en forsiktig finger, men folk badet jo for det. Det er heller ikke kveldene, for å si det slik, men nå blir det jo stadig varmere fremover. Jeg var veldig glad jeg hadde med tynn fleecejakke da jeg var der. Og jeg savnet tøfler. . Kalde marmorgulv er kalde i et uoppvarmet rom på kvelden. Om dagen var det greit nok, men kveldene ble som sagt temmelig kjølige. Brun blir man. Selv bleke meg fikk noe farge, med faktor 30 og flere dager med tildels overskyet vær - og jeg er en fornuftig person som holder meg vekk fra solsengene midt på dagen. (Er man lyshudet så tar man konsekvensen av det.) Edit: og der gikk det opp for meg at lørdag er i dag så koffertene er vel pakket og dere vel installert på hotellet allerede. Jaja, så langt tenkte jeg, liksom. Endret 28. mars 2015 av Cata
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå