AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Hei! Vurderer kjøpe meg tredemølle, men bor i boligblokk og vil så klart ta hensyn til mine naboer. Fins det noen tredemøller der ute med dempet lyd, så det faktisk går an å løpe uten at naboene får grå hår? Jeg løper intervall 4 ganger i uken, og på treningssenter bråker det fælt. Vanlig løping lager ikke all verdens lyd.... Klart, kan jo også løpe til tider da folk generelt allerede er oppe osv. Men litt nervøs for at det skal bli bråk og klaging.... Anonymous poster hash: a7694...56b
Mr Don Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 (endret) Ingen som vet? Kunne nemlig tenkt meg noe sånn TS spør etter. Greit når man er for lat til å reise på treningssenteret Endret 27. mars 2015 av Mr Don
Gjest Runforit Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Det er ikke mølla som bråker for naboene, det er trykket fra vekten din når føttene treffer mølla og det er ikke mulig å gjøre lydløs. Jeg har kjøpt tykke matter til å ha under mølla og det demper til en viss grad. Ellers har jeg informert naboene om at det blir litt støy 30-40 min om dagen og det må en tåle i blokk så lenge det ikke er til urimelige tider på døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå