Gjest :-) Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 Nytt forum med mange temaer, dere er velkomne! www.pratekompaniet.com
Anders26år Skrevet 19. august 2004 #2 Skrevet 19. august 2004 Nytt forum med mange temaer, dere er velkomne! www.pratekompaniet.com Blir ikke dette det samme som å gå inn på Rema å reklamere for Rimi der inne ?
Gjest Admin'C Skrevet 19. august 2004 #3 Skrevet 19. august 2004 Blir ikke dette det samme som å gå inn på Rema å reklamere for Rimi der inne ? det slo meg også
Gjest Den utstødte Skrevet 19. august 2004 #4 Skrevet 19. august 2004 Like hjernedødt som Mørkets fontene. (Lysfontenen)
Gjest :-) Skrevet 19. august 2004 #5 Skrevet 19. august 2004 Blir ikke dette det samme som å gå inn på Rema å reklamere for Rimi der inne ? :o Å jøss, nei, jeg føler det ikke sånn. Dette er ikke et forsøk på å fjerne brukere herfra, det går vel an å være på fler enn ett forum? Var bare ment som informasjon og tips om en ny, fin side med mange hyggelig folk. Ikke meningen å tråkke noen på tærne.
~Viva~ Skrevet 20. august 2004 #6 Skrevet 20. august 2004 :o Å jøss, nei, jeg føler det ikke sånn. Dette er ikke et forsøk på å fjerne brukere herfra, det går vel an å være på fler enn ett forum? Joda, er fullt mulig det :-) Så har registrert meg, takk for tipset :-)
Gjest Fighter Skrevet 20. august 2004 #7 Skrevet 20. august 2004 Det er vel flere her som er med på andre foraer. Selv er jeg medlem på: talk.gospelsearch.no www.jesusonline.no www.gudinne.tk http://cecilie.etikk.info/phpBB2/index.php
Gjest :) Skrevet 29. august 2004 #8 Skrevet 29. august 2004 Bra! Jeg synes det er gøy med nettfora og er på flere selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå