AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Jeg har vært av og på med småsykdom i en lengre periode nå, er småbarnsmor og kjenner mange som har slitt med det samme i vinter. Men jeg har vært lite sykmeldt, to dager med egenmelding. I dag måtte jeg bare dra fra jobb. Sår hals og ører, null konsentrasjon - jeg satt der mest til pynt og fikk svært lite gjort. Da jeg gikk til sjefen og sa fra om at jeg drar nå, følte jeg likevel at jeg fikk et rart blikk. Granskende. Det var veldig ubehagelig - og jeg føler at det også er urettferdig. Jeg har prøvd hardt og prioritert jobben fremfor familie og fritid ved alle korsveier. Noen som kjenner seg igjen? Usikker på om og hvordan jeg kan ta tak i det. Vil ikke være "sytekjerringa" heller...Anonymous poster hash: 8bc9e...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Det er godt mulig. Jeg har, som sagt, vært syk lenge. Sover dårlig og er helt utmattet - skakkjørt. Da blir man gjerne litt sår. Kan hende det er denne tilbakemeldingen jeg trenger.Anonymous poster hash: 8bc9e...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Sikkert noe du innbilte deg fordi du er så sliten. Har selv hanglet i hele vinter og begynte nesten å grine da legen spurte om jeg kanskje kunne jobbe halve dager mens jeg satt der med 38,5 i feber. Så kjenner følelsen Anonymous poster hash: 77279...cea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå