AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Vet om en som driver med brøyting og annet arbeid og han betaler ikke skatt,dette er såkalt svart arbeide. Hvordan kan jeg varsle myndighetene anonymt om virksomheten- Han betaler skatt på enkelte jobber av en annen type men brøyting og visse andre oppdrag vil han helst ha svart betalt for og vi har sett oss lei på dette og vil derfor melde ifra. I flere tiår har han drevet med svart brøyting. Andre vi har snakket med vil ha det slik det er for, som de utrykker det, at da får de jobben gjort rimeligere. Vi bor på et lite sted som det foregår mye kameraderi derfor har det blitt sett gjennom fingrene med dette. Noen kjenner noen som kjenner noen og dermed har det fått passere. Tenker derfor at, ved en evt etterforskning at det er best at dette håndteres sentralt og ikke lokalt. Korrupte småsamfunn eksisterer faktisk. Jeg vil, som sagt, melde ifra så hvordan gjør jeg dette anonymt? Anonymous poster hash: c5a6d...2f7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Om du kan gjøre dette anonymt er et stort spørsmål du må stille skatteetaten om. Samme sted melder du fra, selvsagt.Anonymous poster hash: 99ee0...0bb
Gothminister Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Nå er det slik at man ikke er en tyster. En tyster er det laveste man kan komme som menneske i et samfunn. Heldigvis straffes tystere etter gata lov og den straffen er ofte meget brutal. Men det er fortjent. For tyste, det gjør man bare ikke.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Nå er det slik at man ikke er en tyster. En tyster er det laveste man kan komme som menneske i et samfunn. Heldigvis straffes tystere etter gata lov og den straffen er ofte meget brutal. Men det er fortjent. For tyste, det gjør man bare ikke. Saken er nå meldt og skatteunndrageren vil nå få sin velfortjente straff. Ts Anonymous poster hash: c5a6d...2f7 3
Gothminister Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Saken er nå meldt og skatteunndrageren vil nå få sin velfortjente straff. Ts Anonymous poster hash: c5a6d...2f7 Ja og da er jo håpet at han finner ut hvem som har tystet.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Ja og da er jo håpet at han finner ut hvem som har tystet. I dont care han kan ikke gjøre meg noe allikevel. Ts Anonymous poster hash: c5a6d...2f7
Gothminister Skrevet 25. mars 2015 #7 Skrevet 25. mars 2015 I dont care han kan ikke gjøre meg noe allikevel. Ts Anonymous poster hash: c5a6d...2f7 Tror du ja. Man kan betale folk for det vet du. Et kne eller en finger, er ikke dyrt.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Tror du ja. Man kan betale folk for det vet du. Et kne eller en finger, er ikke dyrt. Haha jo dette blir dyrt for han Ferdi snakka. Gjeesp. Anonymous poster hash: c5a6d...2f7
Gothminister Skrevet 25. mars 2015 #9 Skrevet 25. mars 2015 Haha jo dette blir dyrt for han Ferdi snakka. Gjeesp. Anonymous poster hash: c5a6d...2f7 Greit å sitte tøff som anonym på et nettforum.
Tøytigern Skrevet 25. mars 2015 #10 Skrevet 25. mars 2015 (endret) Vet om en som driver med brøyting og annet arbeid og han betaler ikke skatt,dette er såkalt svart arbeide. Hvordan kan jeg varsle myndighetene anonymt om virksomheten- Han betaler skatt på enkelte jobber av en annen type men brøyting og visse andre oppdrag vil han helst ha svart betalt for og vi har sett oss lei på dette og vil derfor melde ifra. I flere tiår har han drevet med svart brøyting. Andre vi har snakket med vil ha det slik det er for, som de utrykker det, at da får de jobben gjort rimeligere. Vi bor på et lite sted som det foregår mye kameraderi derfor har det blitt sett gjennom fingrene med dette. Noen kjenner noen som kjenner noen og dermed har det fått passere. Tenker derfor at, ved en evt etterforskning at det er best at dette håndteres sentralt og ikke lokalt. Korrupte småsamfunn eksisterer faktisk. Jeg vil, som sagt, melde ifra så hvordan gjør jeg dette anonymt? Anonymous poster hash: c5a6d...2f7 Likningsmyndighetene. (Men jeg ser at du har meldt det inn. ) Endret 25. mars 2015 av Tøytigern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå