Gjest Gjest_Idja Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Jeg er veldig nysgjerrig på om noen har positive erfaringer med Primolut N ifbm prøving? Jeg skal prøve det i 2 mnd for å forhåpentligvis få lengre syklus (har syklus på 14-19 dager, med noen lengre sykluser innimellom) og lutealfase. De fleste med syklusrot ser jeg prøver med pergo eller provera, så jeg er bare nysgjerrig på om noen har prøvd primolut?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Dytter for deg. Har ikke erfaring med primolut i forbindelse med det du nevner, men har brukt det flere ganger for å utsette mensen. Fungerer godt for meg; ingen bivirkninger og mensen kommer alltid etter tre dager. Eggløsningen kan dog bli et par dager forsinket. Anonymous poster hash: f1721...719
Gjest Gjest_Idja Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Dytter for deg. Har ikke erfaring med primolut i forbindelse med det du nevner, men har brukt det flere ganger for å utsette mensen. Fungerer godt for meg; ingen bivirkninger og mensen kommer alltid etter tre dager. Eggløsningen kan dog bli et par dager forsinket.Anonymous poster hash: f1721...719 Takk for dytt. Jeg skal jo bruke det på samme måte som om jeg skulle utsette mensen. Er spent på om syklusen vil "oppføre seg" etter det, er jo det som er hele poenget. Må avstå fra prøving de månedene jeg går på primolut, så da syns jeg det bør funke altså!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har veldig god erfaring! Jeg brukte primolut N for å kickstarte systemet og få kortere sykluser. Gikk fra å ha sykluser på 45-90 dager til 28-32, 2 mnd senere var jeg gravid Hadde da prøvd i 2 år uten klaff. Pergo hadde jeg masse bivirkninger av så det vil jeg helst ikke prøve igjen. Anonymous poster hash: dc098...5b1
Gjest Gjest_Idja Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har veldig god erfaring! Jeg brukte primolut N for å kickstarte systemet og få kortere sykluser. Gikk fra å ha sykluser på 45-90 dager til 28-32, 2 mnd senere var jeg gravid Hadde da prøvd i 2 år uten klaff. Pergo hadde jeg masse bivirkninger av så det vil jeg helst ikke prøve igjen.Anonymous poster hash: dc098...5b1 Takk, det var jo oppløftende å høre! Er spent på hvor lenge virkningen av primolut varer, jeg har hatt kort syklus siden jeg var 13, så kan liksom ikke forestille meg at primolut vil fikse syklusen min "for evig tid". :klor: greit å høre at det er lite med bivirkninger.
LindaM Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har god erfaring med primolut! Slet med spotting og uregelmessige sykluser etter langvarig p-pillebruk. Tok primolut i 3 sykluser, og ble gravid syklusen etter Gynekologen mente primoluten renser ut denne tykke "hinnen" som danner seg etter pillebruk. Jeg styrtblødde de syklusene med primolut, så det var tydelig at hun hadde rett. Det funket iallefall for oss!
Gjest Gjest_Idja Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Gynekologen mente primoluten renser ut denne tykke "hinnen" som danner seg etter pillebruk. Ja det er det som er tanken her også, ettersom gynekolog kunne se at jeg hadde tykk slimhinne. Godt å høre om positive erfaringer, selv om jeg gruer meg til eventuelle kraftige blødninger da...
LindaM Skrevet 26. mars 2015 #8 Skrevet 26. mars 2015 Ja det er det som er tanken her også, ettersom gynekolog kunne se at jeg hadde tykk slimhinne. Godt å høre om positive erfaringer, selv om jeg gruer meg til eventuelle kraftige blødninger da... Krysser fingrene for deg Blødningene mine var veldig kraftige, men det var nesten en litt god følelse også. Da vet man at primoluten gjør jobben sin Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå