Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å teste for EL på syklusdag 12, den 16 mars. Forventet EL var 18.mars. Testene har kun vært negative hele veien. Har aldri testet for EL før, så gikk for digital for å slippe å tyde streker. Har testet både morgen og ettermiddag, og når jeg har tatt ut staven fra testen så har jeg selvfølgelig sett på strekene. Teststreken har aldri vært like sterk som kontrollstreken så klart, men den har blitt svakere og svakere etterhver som dagene har gått. I begynnelsen testet jeg med billigstrimmel også for å sammenligne, og fikk alltid en strek. Nå får jeg faktisk blendahvit billigstrimmel (?! trodde man alltid skulle ha et visst nivå LH). Trodde IKM var 1.april, altså om èn uke.

Kan det hende at EL var tidligere denne gangen? Hadde EL smerter 14-15 april, men fikk ikke testene i posten før den 16. Eller er det mulig å ha eggløsning til tross for kun negative tester?

Håper noen har noen tanker rundt dette og at det ikke var for rotete ;)

Anonymous poster hash: 2081d...e2d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig å ha tidligere EL. Høres jo ut som det er det du opplevde med tanke på smertene.

Og jeg får ikke utslag på de billigtestene selv om jeg har EL

Anonymous poster hash: eda13...a7e

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

EL-testen er positiv 24-48 timer før EL. Så hvis du forventet EL 18. mars, burde testen blitt positiv 16. eller 17. mars. Hvis du fikk EL en dag eller to før du forventet, kan det være så greit som at du begynte å teste for sent. Hadde du EL 16. mars for eksempel var du for sent ute med testinga. :)

Skrevet

Høres ut som du kanskje hadde tidlig el. For å bli klokere neste syklus kan du starte noen dager tidligere, og i tillegg ta basaltemperatur samme syklus.

AnonymBruker
Skrevet

Ok takk for svar! Så da kan jeg vente mens nå til helgen da, senest på mandag? Jeg og mannen har hoppet i høyet hver dag fram til lørdag da han reiste på guttetur, så om el var tidlig så har vi ihvertfall truffet på et eller annet vis. Så får vi se om vi var heldige nok denne mnd :P

Anonymous poster hash: 2081d...e2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...