AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Jeg stod opp akkurat nå for å bæsje, men oppdaget til min store skrekk det var null dasspapir igjen. Måtte bruke trusa mi til å tørke meg. Det gikk greit å skylle ned trusa i klosettet. Men jeg lurer på om det kan bli tett lenger nede i kloakkrøret? Jeg bor i blokk (7.etasje). Anonymous poster hash: 37954...e62
Emas Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Ja, det kan det..kunne du ikkje kaste trusa i søppelet etter bruk? 1
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Eller bare vasket seg etter toalettbesøket? Hvorfor tørke seg med trusa når du kunne gått i dusjen, eller vasket deg med vann og klut og så vasket kluten i vaskemaskinen senere? 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Kaste en truse full av bæsj i søpla. Nei..fysj. Ville bare kvitte meg med den fortest mulig. :-( Badet/dusj er i gangen. Deler med 8 andre hybler.. Anonymous poster hash: 37954...e62
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Det var utrolig korttenkt gjort og det kan komme til å stå mange tall på den regningen som kommer i posten når fagpersonell må stake og jobbe for å åpne opp røret igjen. Ingenting annet enn bæsj/tiss/toalettpapir skal i toalettet! Anonymous poster hash: 8abdd...99d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå