Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fet hud med noe urenheter og har prøvd rens fra biotherm, clinique, lancome osv men blir aldri helt fornøyd. Nå har jeg shiseido pureness men den har jeg fått masse kviser av! Krise! Den skal kastes i søpla når jeg har fått taki noe annet. Har prøvd dermalogica anti bac og ALDRI mer! Så ut som et pizzatryne etter en stund så det ga jeg opp.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Hva med å la en hudpleier bestemme hva som passer? Kanskje du bruker for sterk rens for huden din, slik at den blir irritert og du får MER kviser? Ikke alltid at uttørkende rens er det beste. Jeg har en helt annen hudtype enn deg, men du kunne eksempel prøve Dermal Clay Cleanser fra Dermalogica, som skal berolige fet hud i tillegg til å rense. Eventuelt noe fra Decleor.

Skrevet

Jeg var også en del plaget av fet hud og kviser, og brukte Kanebo mot dette i flere år. Det var jeg veldig fornøyd med, men da de sluttet å lage de produktene jeg brukte, tok jeg sjansen på å prøve noe annet. Nå bruker jeg Dermalogica Dermal Clay Cleanser. Den er superbra! Og jeg oppdaget at Kanebo hadde faktisk tørket ut huden min, uten at jeg tenkte noe over det. Etter at jeg begynte med Dermalogicaprodukter, så ser huden mye sunnere ut. Og den er også kvisefri. :)

Jeg har altså gode erfaringer med både Kanebo og Dermalogica. Kanebo forandret huden min, fra å være kvisete og fet til å være mer på den tørre siden. Det er viktig å følge med på hvordan huden forandrer seg, slik at man bruker riktig produkt til enhver tid. Jeg bare kjøpte Kanebo av gammel vane, uten å se etter hvilket produkt jeg virkelig trengte. Burde nok tatt en tur til hudpleier mye før...

Skrevet

loreal pure zone rensegele på pumpeflaske. billig og meget anstendig resultat.

sammenlignet med alle merkene nevnt ovenfor unntatt kanebo er dette forbløffende nok den jeg er mest fornøyd med.

Skrevet

Er dermal clay cleanser oljefri? Det er veldig viktig for huden min er veldig fet. Har tatt hudanalyse med en sånn sak på et parfymeri og den er veldig fet. Huden ble forstørret mange ganger på en skjerm og jeg likte ikke det jeg så! På kroppen derimot er den tørr som knusk og jeg må bruke masse bodylotion. Bestiller dermal clay cleanser på LF dersom den er oljefri.

Gjest Ethereal
Skrevet

Den inneholder i hvertfall leire, som suger opp fett og beroliger huden. Dette sakset jeg fra www.dermalogica.no:

"Dermal Clay Cleanser

En blanding av naturlig fett-absorberende bentonit, grønnleire og kaolin-leire dyprenser fet hud med acne-problemer. Astringerende planteekstrakter fra brønnkarse og mentol lindrer og beroliger.

Hudtype: Fet, med acne-tendenser."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...