Gjest Tpeser Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 Bor i Oslo. Hvordan kan jeg billigst og enklest mulig skaffe meg en resept på p-piller?
Chiquita Skrevet 18. august 2004 #2 Skrevet 18. august 2004 Hos fastlegen din. Eller hos en annen lege (privatpraktiserende, kanskje? Men det blir da litt dyrere vil jeg tro)
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #3 Skrevet 18. august 2004 Hvor mye tror du prisen vil komme på? Er så sure penger! Hilsen gjerrigknarken
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #4 Skrevet 18. august 2004 Og et til spm.. Hvordan finner jeg ut hvem som er fastlegen min?
Gjest Virvel Skrevet 19. august 2004 #5 Skrevet 19. august 2004 Klinikk for Seksuell Opplysning (KSO), også kjent som "det gule huset" er helt gratis. Den er vel mest rettet mot ungdom, men tror ikke de har noen øvre aldersgrense, så du kan sikkert gå dit uansett hvor gammel du er. :-) Det dumme med det gule huset er at du ikke kan bestille time, du må bare møte opp og trekke kølapp. Hvis du ikke kommer med én gang de åpner, risikerer du å bli sittende der lenge. Er du tidlig ute, går det relativt raskt. Tror forresten også at alle bydelene har noe som heter helsestasjon for ungdom (eller noe i den dur), som også er gratis. De har ofte ikke like stor pågang som det gule huset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå