Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Happyface87
Skrevet

Noen som har tips her? Til en solkrem som ikke tetter porer og passer til fet hud? Tenker det på grunn av dumme pigmentflekker og tull :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips her? Til en solkrem som ikke tetter porer og passer til fet hud? Tenker det på grunn av dumme pigmentflekker og tull :(

Merket La Roche Posay har en solkrem med faktor 50. Funket fint på min fete hud, iallefall :)

Anonymous poster hash: df8c8...a65

AnonymBruker
Skrevet

Lancaster

Anonymous poster hash: df5d1...84c

Skrevet

La Roche posay som nevnt over her, og Cliniderm sin for ansikt! Synes begge er gode :)

Gjest Happyface87
Skrevet

Takk! :) Da går jeg for La Roche posay :)

Skrevet

MD eller Obagi sin, den har spf 30, men det holder i massevis det og! ;-) Behøver ikke å bruke spf 50, man er like beskyttet med 30.

Gjest Happyface87
Skrevet

MD eller Obagi sin, den har spf 30, men det holder i massevis det og! ;-) Behøver ikke å bruke spf 50, man er like beskyttet med 30.

Men er man det? Mine pigmentflekker popper opp hvis jeg bruker Solfaktor under 50 :/

AnonymBruker
Skrevet

La Roche posay som nevnt over her, og Cliniderm sin for ansikt! Synes begge er gode :)

Jeg vurdrer å prøve denne serien for min fete hud som et rimeligere alternativ til Dermalogica. Er det noen som kan anbefale det?

Anonymous poster hash: 289cb...f52

AnonymBruker
Skrevet

Er super fornøyd med LRP sine produkter for fet hud. Anbefales på det varmeste fra meg 😊

Anonymous poster hash: 76ba8...f3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er super fornøyd med LRP sine produkter for fet hud. Anbefales på det varmeste fra meg

Anonymous poster hash: 76ba8...f3c

Takk! Da skal jeg sjekke det ut rett etter påske. :)

Anonymous poster hash: 289cb...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...