Gjest Anjelic Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Jeg bruke Dermalogica før og var svært glad i merket helt til jeg bestemte meg for at "green is the new black" og satset på økologisk hudpleie og sminke. For å være ærlig vil jeg tilbake til Dermalogica. Det er et rent og bra merke og det fungerte. Huden min er kombinert. Får sjelden kviser, men var plaget før av kviser/nupper. Har seboreisk eksem hvilket resulterer i flassing og rødlige partier. Huden min trenger mye fuktighet i form av "vann" og ikke så mye olje. Jeg har nok det man kaller sensitiv kombinasjonshud. Har sett litt på sensitiv kitet til Dermalogica, men liker ikke "Barrier repair". Vil ha en fuktighetskrem. Kan skin smoothing cream være noe for meg? Active moisture er jo og en mulighet, men tror den er beregnet for veldig fet hud? Hvilke produkter burde jeg velge? Jeg vil bruke en kremrens tror jeg da jeg har tro på at noe av hudens fett skal være der. Men en lett fuktighetskrem. Noen som har erfaring med merket og kan anbefale noe til meg?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Ssc er ment for tørr hud som trenger fett. AM er ment for kombinasjon hud/fet hudtype som trenger fukt. Jeg har kombinasjonshud / dehydrert og er veldig fornøyd med AM Bruker fuktserum under og da blir det bra med fukt.Anonymous poster hash: 87d04...bae
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Så bruker jeg Skin hydrating masque og intense eye repair fra Dermalogica. Fornøyd Anonymous poster hash: 87d04...bae
nattsvermer Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Jeg bruker Skin smoothing cream sammen med Barrier repair. Det funker veldig fint for meg. Jeg har også sensitiv og kombinert hud. Men hva som passer for deg er vanskelig å svare på. Jeg gjør bare det hudpleieren sier
Gjest Anjelic Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Takk for svar. :-) Uff, nå ble jeg usikker. Har sjelden kviser, men tendenser til det. Huden føles og fort meget stram. Av rens tror jeg en kremrens er det beste og da kunne jeg tenke meg den i sensitiv serien. Men det er fuktighetskrem som er så usikkert.
Gjest Anjelic Skrevet 25. mars 2015 #7 Skrevet 25. mars 2015 Har mest lyst til å kjøpe et reisekit, men aner ikke hvilket. Er student så har ikke råd til å kjøpe full str for så å finne ut at det ble bomkjøp.
nattsvermer Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Har mest lyst til å kjøpe et reisekit, men aner ikke hvilket. Er student så har ikke råd til å kjøpe full str for så å finne ut at det ble bomkjøp. Men du kan jo ta en tur på apoteket? Det virker som om en de som selger Dermalogica har fått opplæring. Du kan helt sikkert få noen prøver
Gjest Anjelic Skrevet 25. mars 2015 #9 Skrevet 25. mars 2015 Ja, jeg får karre til meg noen prøver. :-)
Gjest Daenerys Skrevet 25. mars 2015 #10 Skrevet 25. mars 2015 Jeg er veldig glad i Skin Smoothing Creme, jeg har fet kombinasjonshud (normal utenom fet i t-sone), som også er sensitiv.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #11 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har seboreisk eksem og før jeg fikk rosacea så brukte jeg active moist. Har kombinerthud med fete partier, og er plaget med utslettet fra eksemen rundt nesen og øyenbryn. Jeg følte active moist fuktet bra også på de tørre partiene. For meg kommer flassingen mest når jeg er for oljete, så den fungerte veldig fint på meg Anonymous poster hash: 047ff...d11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå