Gå til innhold

Desperate damer på nettdating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møteplassen har en megafon der en kan skrive mld som alle kan se i hovedmenyen, ofte er det de samme personene som går igjen, desperate damer med meldinger som nedenfor.

*Send melding da vell!!

*Ingen som vil skrive med meg eller?

* Jeg vil ha date nåå!!

*Ingen som vil skrive, er jeg så stygg altså??

*Går dere gutter bare etter utseende eller?

Jeg tenker at dette er desperat og turnoff.

Hva tenker dere?

Skriver menn slike ting? svar damer.

Anonymous poster hash: 68f24...2be
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker ihvertfall som kvinnene tar datingen mye mer seriøst enn menn..når de treffes på nett. Stadig en ny tråd om noen som har truffet en date og ikke skjønner hvorfor de ikke hører fra han etterpå. Jeg lurer på om de er forelsket i bekreftelsen, og ikke takler at mannen ikke ble intressert, eller om de faktisk klarer å bli intressert i en mann etter bare å møtt han 1-2 ganger.

Anonymous poster hash: cbd9c...690
AnonymBruker
Skrevet

Menn er mer superpsycho når de skriver meldinger.

Hadde laget brukernavn og lagt til et bilde.

Det eneste av tekst var et smilefjes.

Allikevel fikk jeg en drøss av meldinger.
Side opp og side ned med laaange avhandlinger, lenge før jeg i det hele tatt hadde sagt hei.

Anonymous poster hash: 08031...1a9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er både menn og damer som er slik, og ja, er enig i at slikt virker desperat.

Det er samme som om man skulle ut på byen og så stille seg midt blant folk og rope ut "Halloo? Hvorfor er det ingen av dere som prøver å sjekke meg opp? Er jeg stygg eller? Kom og ta kontakt med meg,da! Se på meg! Snakk til meg!"

Flaut.

Anonymous poster hash: 3b05d...ce2
  • Liker 3
Skrevet

Jeg var på Møteplassen en liten stund og husker godt de rare beskjedene noen menn la ut på megafonen. Eksempel: "Armkrok klar till bruk NOEN SERIØSE HÆR?????". Så ja, jeg tror det finnes både menn og kvinner som framstår som desperate der. Helt enig i at det er turnoff!

AnonymBruker
Skrevet

Møteplassen har en megafon der en kan skrive mld som alle kan se i hovedmenyen, ofte er det de samme personene som går igjen, desperate damer med meldinger som nedenfor.

*Send melding da vell!!

*Ingen som vil skrive med meg eller?

* Jeg vil ha date nåå!!

*Ingen som vil skrive, er jeg så stygg altså??

*Går dere gutter bare etter utseende eller?

Jeg tenker at dette er desperat og turnoff.

Hva tenker dere?

Skriver menn slike ting? svar damer.

Anonymous poster hash: 68f24...2be

Mannfolka der inne er minst like ille.

Anonymous poster hash: bebd7...11d

Skrevet

Det verste er at disse kvinnfolka går igjen år etter år..........

AnonymBruker
Skrevet

Det verste er at disse kvinnfolka går igjen år etter år..........

Det samme gjelder for mannfolka også. Flere der inne som i profilteksten sier at der er 41 år. feks, og i selve profilen står den alderen de faktisk er, f.eks 47...

Og en som beskriver den flotte sommeren 2011. Endre profiltekst i det minste, da!

Anonymous poster hash: bebd7...11d

• Liker 1
Skrevet

Nei, fysj, Møteplassen er definitivt ikke stedet. Ser ikke for meg at jeg kommer til å melde meg inn der igjen. Dyrt er det også. Forøvrig er jeg ferdig med nettdating generelt for en lang stund.

AnonymBruker
Skrevet

Ha ha. Er damer virkelig så ille... Pinlig. Jeg har ikke vært med på Møteplassen, men får nesten inntrykk av at det er harry-plassen innen nettdating. Enda var det flere venninner av meg som tidligere anbefalte det. Jeg husker jeg bare kikket raskt gjennom de mannlige medlemmene på min alder, og fant ut det ikke var stort for meg, så ingen vits å melde seg inn.

Anonymous poster hash: b128a...9a3
AnonymBruker
Skrevet

Huff, holder meg langt unna nettdating...

Ja, det må være skikkelig turnoff hvis noe skriver noe sånt, kvinne el mann!

Desp... deluxe.

Anonymous poster hash: dbdbf...d81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...