Vimsevips Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 Vet flere har venta spent på å få se kjolen. Og her er resultatet av syinga mi Har foreløbig bare lastet opp et bilde av kjolen fra sida, men jobber med et forfra, bakfra og et av buketten. Kjolen til Vesla ble ferdig tilslutt den også, selv om det tok litt mer tid enn beregnet :oops:
sommerfuglene Skrevet 18. august 2004 #2 Skrevet 18. august 2004 Du er jammen flink! Har du tegnet begge selv også?! Jeg prøver også å skal sy selskapskjoler til meg og jentene. Syr du mye klær?!
Vimsevips Skrevet 18. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2004 Tusen takk Her ser dere Kjolen forfra. Og nå er bildet bakfra godkjent også. Neida, ikke tegnet noen av de jeg. Kjolen min er et Vogue mønster og hennes er et Burda mønster. Begge lette å få tak i, omtrent overalt Har ikke en nett side med burda mønster, men Vogue har en her. Mye klær kan jeg ikke påstå at jeg syr :oops: Hadde bare veldig lyst til å sy dette selv, så da gjorde jeg det. Det skal sies at jeg har hatt nye god hjelp i mamma, som har hjulpet meg mye, og kommet med mange gode råd. Hun har nemlig sydd flere selskapskjoler før
Bokalven Skrevet 19. august 2004 #5 Skrevet 19. august 2004 Der fikk vi se den forfra, ja! Så fin den er! Du var virkelig vakker! Tommel opp og godt jobbe!
Diaz Skrevet 19. august 2004 #9 Skrevet 19. august 2004 Jøss, så flotte kjoler. Du er kjempeflink Er nok på tide du flytter til mitt nabolag, ja , trenger nemlig en ny kjole jeg og
smile Skrevet 19. august 2004 #10 Skrevet 19. august 2004 Wow! Først: Gratulerer! Så gøy å ha sydd sin egen kjole. Flott!
Vimsevips Skrevet 19. august 2004 Forfatter #11 Skrevet 19. august 2004 Tusen takk for gratulasjoner, og gode tilbakemeldinger. Dere som ikke har vært i ilden ennå,- Lykke til Sommerfuglene: Si ifra om du lurer på noe Betty: Kan vi vente med kjole til deg til vi blir naboer
jea Skrevet 20. august 2004 #12 Skrevet 20. august 2004 OI så flink du er,flott kjole dere var kjempe flotte
Vimsevips Skrevet 21. august 2004 Forfatter #13 Skrevet 21. august 2004 Tusen takk, Jea Er i grunnen veldig fornøyd selv også, og glad for at jeg ikke skal gjøre det igjen, men angre gjør jeg ikke
Smiley Skrevet 22. august 2004 #14 Skrevet 22. august 2004 Skal si resultatet av syinga ble helt fenomenalt. Gratulerer, og fortsett med symaskinen, du har virkelig talent.... Det var en nydelig kjole....
Vimsevips Skrevet 23. august 2004 Forfatter #15 Skrevet 23. august 2004 :oops: Tusen takk. Skikkelig gøy var det å sy den, men er glad jeg ikke skal gjøre det en gang til Slutte å sy, har jeg allikevel ikke tenkt til å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå