AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Som overskriften: Jeg er på syklusdag 32, tok en cb digital forrige tordag syklusdag 27 og den viste negativ. Har de siste dagene vært kåt, noe som bare pleier å være rundt de tider jeg venter EL. Men siden jeg ikke vet eksakt når jeg har EL, så vet jeg ikke når jeg burde teste. Kan jeg ta en ny test i morgen å være helt sikker på svaret? Er også oppblåst og har luft i magen, stum rar følelse nederst i magen aom jeg kjenner godt når jeg går/tramper. Hadde noe lignende en gang og da var det i tillegg til hormonelle smerter. Håper så inderlig på at det er noe her inne, men orker ikke ta en test før jeg kan være sikker på at svaret er fastslått. Håper på svar fra noen som har opplevd det samme. Skal sies at første gang jeg ble gravid skjedde det første pp, og jeg testet positivt med en gang. Men det er vel forskjellig fra gang til gang Anonymous poster hash: 41ad0...793
Gjest Gjest_Idja Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Teste ca 14 dager etter EL. Så hvis du tror du har hatt EL de siste dagene som du skriver, kan du "stole" på resultatet om ca 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå