got2go Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Er bedt på bursdag til ei lita jente som blir 2 år nå mot sommeren. Noen som har tips på hva jeg skal kjøpe i gave? Jeg kjenner ikke barnemora så godt, så usikker på hva jenta har fra før av både i leker og klær. Tenkte å bruke ca 100-200 kr.
Lillemini Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Klær fra Kappahl sin Newbie-kolleksjon i størrelse 98. Og så får du med byttelapp. Eller andre klesbutikker selvfølgelig, syns bare selv de har så fine klær i det merket. Det var det vi ønsket oss av venner til minis 2-årsdag. Fikk istedet hauger med leker som bare fyller opp det overfylte rommet hennes enda mer. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Puslespill i tre. Er kanskanskje litt lita enda, men de kan jo ligge litt. Sprell har puslespill med fire brikker feks, til ca 150 kr. Bøker er også fine gaver. Anonymous poster hash: 7efc0...22a
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Bare ikke billige plast-leker... De er gøye en liten stund å så fyller de opp lekekasser eller blir ødelagt! Klær eller fine bøker ønsker vi oss til lillegutt her eller spør mor om barnet "samler" på en type leke? (Vi har f.eks brio togbane i tre ) Anonymous poster hash: ba986...e32
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Puslespill, bok, hårspenner, playdoh, duplo har en "butikk"-pakke som er fin, en uteleke. Enig i at billige plastleker blir bare fyll. Anonymous poster hash: 342e5...975
Cinzia Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Termos? Jeg synes det er supert å få klær til barna også (f.eks pysjerz. Og jg er enig i at Newbie har deilige klær!!). Spesielt mens de enda er så små at de ikke bryr seg så mye selv om hva de får. Og for all del: Unngå kosedyr! De fleste barn har mer enn nok! Vi fikk flere kosedyr i 1-årsgave til vårt barn, og selv om de var både søte og gode, blir de bare liggende i ei kurv på rommet hennes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå