Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bedt på bursdag til ei lita jente som blir 2 år nå mot sommeren.

Noen som har tips på hva jeg skal kjøpe i gave? Jeg kjenner ikke barnemora så godt, så usikker på hva jenta har fra før av både i leker og klær. Tenkte å bruke ca 100-200 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær fra Kappahl sin Newbie-kolleksjon i størrelse 98. Og så får du med byttelapp. Eller andre klesbutikker selvfølgelig, syns bare selv de har så fine klær i det merket. :) Det var det vi ønsket oss av venner til minis 2-årsdag. Fikk istedet hauger med leker som bare fyller opp det overfylte rommet hennes enda mer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Puslespill i tre. Er kanskanskje litt lita enda, men de kan jo ligge litt. Sprell har puslespill med fire brikker feks, til ca 150 kr. Bøker er også fine gaver.

Anonymous poster hash: 7efc0...22a

AnonymBruker
Skrevet

Bare ikke billige plast-leker... De er gøye en liten stund å så fyller de opp lekekasser eller blir ødelagt! Klær eller fine bøker ønsker vi oss til lillegutt her :) eller spør mor om barnet "samler" på en type leke? (Vi har f.eks brio togbane i tre :) )

Anonymous poster hash: ba986...e32

Skrevet

Treleker, puslespill, cd, bok?

AnonymBruker
Skrevet

Puslespill, bok, hårspenner, playdoh, duplo har en "butikk"-pakke som er fin, en uteleke. Enig i at billige plastleker blir bare fyll.

Anonymous poster hash: 342e5...975

Skrevet

Supre tips, takk :-)

Skrevet

Termos? Jeg synes det er supert å få klær til barna også (f.eks pysjerz. Og jg er enig i at Newbie har deilige klær!!). Spesielt mens de enda er så små at de ikke bryr seg så mye selv om hva de får. Og for all del: Unngå kosedyr! De fleste barn har mer enn nok! Vi fikk flere kosedyr i 1-årsgave til vårt barn, og selv om de var både søte og gode, blir de bare liggende i ei kurv på rommet hennes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...