Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg tok el test fra dag 13 til dag 17 i syklusen og ingen av de var positive. De første var dog litt sterkere enn de siste. Vil dette mest sannsynlig si at jeg hadde el før dag 13? Gikk tom for tester så fikk ikke testet etter dag 17. Hadde samleie natt til dag 13 så håper ikke jeg hadde el noe senere enn dag 12 iallfall! Har ikke så mye erfaring med disse testene fra før så håper noen kan svare meg :)

Anonymous poster hash: 6bb94...6c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang syklus har du da? Jeg pleier å få el på dag 18 :) så merker jeg veldig godt el... har el slim og stikkninger i eggstokkene....

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang syklus har du da? Jeg pleier å få el på dag 18 :) så merker jeg veldig godt el... har el slim og stikkninger i eggstokkene....

Jeg pleier å ha en syklus på 28 dager, men det hender at den er to dager kortere eller 1-2 dager lenger. Det har også skjedd at den har vært seks dager lenger på det lengste, men det har kun skjedd en gang. Men det jeg lurer på er om det er mest sannsynlig at jeg har hatt el før dag 13 siden de første testene (dag13-15) var litt sterkere enn de to siste? Jeg tenker iallfall at det vil være logisk, men jeg er ganske grønn på dette med eltester :)

AnonymBruker
Skrevet

Vil også legge til at jeg hadde el slim i løpet av den uka jeg begynte med el testene, men husker ikke helt når det kom. Men jeg pleier også å få ømme bryster en uke før ikm, og det fikk jeg ikke før i dag på dag 23. Så får det ikke helt til å stemme i og med at de burde blitt ømme på dag 19 dersom jeg hadde el på dag 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...