AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Ja overskriften sier vel sitt, men er det innafor å spørre om sånt ? Han sender så mye rare signaler, så jeg blir ikke helt klok på hva han egentlig vil. Ene dagen er han super keen og prater som en foss, andre dagen ignorerer han meg, og sånn fortsetter det. Jeg orker ikke holde på sånn, og synes nesten det da er bedre å spørre om hvordan ståa ligger ann. Noen som har noen synspunkter, evnt forslag til hva jeg kan skrive ? Anonymous poster hash: 3d92e...553
Gjest Coolaid Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Hvorfor sende sms ? Hvorfor ikke snakke sammen ? Blir det for personlig? I så fall er det personlig å snakke sammen om slike ting. Syns folk må tørre å snakke sammen, ikke være redd for å bli avvist.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Jeg hadde spurt, mens mange andre nok ikke ville gjøre det. Jeg hadde blitt kokoneser av å ikke vite. Anonymous poster hash: 85d44...7dc 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Hvorfor sende sms ? Hvorfor ikke snakke sammen ? Blir det for personlig? I så fall er det personlig å snakke sammen om slike ting. Syns folk må tørre å snakke sammen, ikke være redd for å bli avvist. Vel, føler egentlig at han ville svart ærlig på sms enn på tlf, han er ikke helt typen som tar en konfrontasjon på telefon Anonymous poster hash: 3d92e...553
Gjest ashanti Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Jeg føler det er litt lite informasjon her? Hvor lenge har han "ignorert" deg? Er det slik at han f eks tar masse kontakt på mandag, for så å bli stille på tirsdag og så ta masse kontakt på onsdag igjen? For litt pusterom må vel være greit? Hvor lenge har dere datet? Hvor seriøst er det?
Gjest krokodillen Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Ja overskriften sier vel sitt, men er det innafor å spørre om sånt ? Han sender så mye rare signaler, så jeg blir ikke helt klok på hva han egentlig vil. Ene dagen er han super keen og prater som en foss, andre dagen ignorerer han meg, og sånn fortsetter det. Jeg orker ikke holde på sånn, og synes nesten det da er bedre å spørre om hvordan ståa ligger ann. Noen som har noen synspunkter, evnt forslag til hva jeg kan skrive ? Anonymous poster hash: 3d92e...553 Fordi han ikke prater som en foss hver eneste dag så ignorerer han deg? Der lærte jeg noe nytt.. Forstår faktisk ikke hva han har gjort galt eller hva slags signaler som er så forvirrende egwntlig
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 "Hei, lurte på om du er interessert i meg. Spør for å slippe å kaste bort tiden på ingenting." Tenk hvis vi kunne vært så direkte. Anonymous poster hash: f1d1f...72a 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #8 Skrevet 24. mars 2015 Jeg synes det er innafor å være direkte, så lenge man er forberedt på et svar man kanskje ikke vil like. Eller å ikke få svar i det hele tatt? Har inntrykk av at mange menn ikke evner å svare på slike ting. Er selv i en situasjon der han gir veldig blandede signaler. Han kan være skikkelig på'n i ukesvis, ta kontakt hver dag bare for å prate om ingenting. Så blir han HELT stille i et par uker. Det er vanskelig å forholde seg til. Jeg har gitt opp, og orker heller ikke spørre hva som er greia. Så viktig er han ikke for meg. Men jeg har en teori om at han aktivt leter etter noen andre, og kommer tilbake til meg når det ikke funker. Men siden mitt mellomnavn verken er plan B eller plan C, trekker jeg meg heller helt unna. Jeg er verdt mer enn dette. Anonymous poster hash: 0ce25...e96 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #9 Skrevet 24. mars 2015 Jeg synes det er innafor å være direkte, så lenge man er forberedt på et svar man kanskje ikke vil like. Eller å ikke få svar i det hele tatt? Har inntrykk av at mange menn ikke evner å svare på slike ting. Er selv i en situasjon der han gir veldig blandede signaler. Han kan være skikkelig på'n i ukesvis, ta kontakt hver dag bare for å prate om ingenting. Så blir han HELT stille i et par uker. Det er vanskelig å forholde seg til. Jeg har gitt opp, og orker heller ikke spørre hva som er greia. Så viktig er han ikke for meg. Men jeg har en teori om at han aktivt leter etter noen andre, og kommer tilbake til meg når det ikke funker. Men siden mitt mellomnavn verken er plan B eller plan C, trekker jeg meg heller helt unna. Jeg er verdt mer enn dette. Anonymous poster hash: 0ce25...e96 Herlig med damer som ikke lar seg bruke Anonymous poster hash: 85d44...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #10 Skrevet 24. mars 2015 Slik usikkerhet ødelegger mye. Kan ikke du spørre om dere skal på kino/middag/ut på byen - og så ta det derfra? Det er mye lettere å tolke signaler face to face enn over SMS. Da finner du fort ut hvor stor interesse det er fra han, og ta det derfra. Anonymous poster hash: cf944...fb5 1
Nettinettet Skrevet 25. mars 2015 #11 Skrevet 25. mars 2015 Ja overskriften sier vel sitt, men er det innafor å spørre om sånt ? Han sender så mye rare signaler, så jeg blir ikke helt klok på hva han egentlig vil. Ene dagen er han super keen og prater som en foss, andre dagen ignorerer han meg, og sånn fortsetter det. Jeg orker ikke holde på sånn, og synes nesten det da er bedre å spørre om hvordan ståa ligger ann. Noen som har noen synspunkter, evnt forslag til hva jeg kan skrive ? Anonymous poster hash: 3d92e...553 Hva er det ved han som gjør at du er villig til å være med han, på tross av oppførselen hans?
Uredd Skrevet 25. mars 2015 #12 Skrevet 25. mars 2015 Hvis han virkelig er interessert er det meste ok.
Gjest krokodillen Skrevet 25. mars 2015 #13 Skrevet 25. mars 2015 "Hei, lurte på om du er interessert i meg. Spør for å slippe å kaste bort tiden på ingenting." Tenk hvis vi kunne vært så direkte. Anonymous poster hash: f1d1f...72a jesus altså. de med litt omløp i nøtta må bruke LITT tid på å finne ut av om de er interessert eller ei. å mase om slikt for tidlig vil sjeldent ha noe positivt for seg
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #14 Skrevet 25. mars 2015 "Hei, lurte på om du er interessert i meg. Spør for å slippe å kaste bort tiden på ingenting." Tenk hvis vi kunne vært så direkte.Anonymous poster hash: f1d1f...72a Jeg er så direkte! 👍 Funker fjellAnonymous poster hash: ea012...083
Gjest mainbitch Skrevet 25. mars 2015 #15 Skrevet 25. mars 2015 øh kanskje ikke sende sms? Det er helt OK å spørre men ha i hvertfall guts til å spørre han rett ut f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå